Hallo Robert,
Dat heb ik nou ook. Die "muzikale schizofrenie" zoals jij het zo mooi noemt. Heb klassiek gitaarles gehad...., kan wel janken bij de klanken van Mahler,....nu alweer jaren op de elektrische gitaar en heb ook Sepultura in m'n CD verzameling.......heerlijk toch??



Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers