Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeroenP Bekijk bericht
Welkom!

Ik heb even geluisterd naar jouw youtube filmpjes. Wat voor spul gebruik je eigenlijk allemaal? Ik vond de sound niet helemaal mijn ding, maar je spel is niet verkeerd
Ik gebruik het volgende:
Ibanez RG
Fender Squier
Aria pro nog wat.. (ook al een oudje)
Bas van Ibanez (in '81 gekocht, ik weet het type niet meer)
Boss GT6
Boss BR600
Behringer MIC100
Ibanez Tubescreamer TS7 (soms)
Cubase om het geheel te mixen en wat foutjes eruit te halen.

Ik vind het vinden van de juiste 'sound' heel erg lastig, met name omdat ik meestal met mijn koptelefoon op speel (ivm de rest van de familie & de rest van de buurt), en dan klinkt het vaak best redelijk. Als ik hiermee ga opnemen en het geluid wordt een onderdeel van het geheel, dan klinkt het soms helemaal nergens naar.
Maar volgens mij is iedereen op zoek naar het geluid dat bij hem of haar past.