Ik doe m'n best, ben nog absoluut niet goed. Maar ik laat me niet kisten en ga gewoon door. Moet ook vaak lachen om m'n eigen gestuntel. bv. Net begonnen met barré akkoorden, en voelt net of m'n pols eraf valt.. En dan haal je het nog niet eens om hem goed in te drukken. 't is nog een lange weg, maarja.

Als je er maar plezier in hebt zeggen ze dan.