Hi
Welkom.
Die Epi is voor mij een blast from the past. Had een vriendje die zo'n ding had met een enkele P90. Hij zwoor bij dat ding. En heel leuk dat je er eentje hebt. Veel meer karakter dan de zoveelste strat imitatie.
Veel plezier ermee?
Groet Gus a.k.a. Duhsjaak