sjieke gutts weer!
Ik vind die zwarte weer een erg deftige. Mooi hoorEn inmiddels weet ik hoe lekker ze in de hand liggen.
Ik vind wenge voor een toets goed te doen. Tekeningen in het hout vallen naar mijn ervaring altijd veel minder op dan het aanvankelijk lijkt; zeker als je dan nog iets over het hout doet.
Net een tikkie anders dan anders, en volgens mij ook goed toetshout.
Aaron Stonebeat
Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/
thx guys
De Black 'n' Cream is helemaal af.
and she sounds great.
ziet er een sexy gitaar uit! klasse
bouw je tegenwoordig nog enkel thin kings? of zitten er nog andere modelletjes aan te komen? (just out of curiosity)
waren dit nu pickups van guitarsupplies? hoe klinken ze?
grtz
Misschien een brutale vraag: is het bouwen van gitaren eigenlijk je echte baan, of verdien je er gewoon een paar centen mee en heb je daarnaast nog een baan waar je het grootste gedeelte van de hypotheek mee betaalt?
En: zoals altijd zijn ze weer prachtig, maar da's logisch.
at all
momenteel ben ik nog bezig aan de afwerking van de Duchess bass en ook die supro gutt van dit topic, dat zijn twee andere modellen. Het was eigenlijk lang geleden dat ik nog een thin king had gebouwd
Mss bouw ik nog wel es een Servant maar voorlopig zal ik waarschijnlijk even stoppen met bouwen wegens geen geld meer. hetgeen waarschijnlijk meteen de vraag beantwoordt of ik dit full time doe, nee dus. en bijverdienen zit er ook al niet in. het is een hobby hé. ik heb een full time regular job en verdien wat bij als muzikant.
de snaren lopen niet super recht over de polepieces maar toch rechter dan het lijkt op die foto. komt omdat ik deze body vroeger had gemaakt waardoor ik vastzat aan aantal gaten... Je hoort het zeker niet.
En ivm deze zwarte thin king: er zitten geen dots op, ook geen sidedots. dat heb ik gedaan opdat ik 'm voorlopig niet zou meenemen voor optredens. Zo zal ze niet zo vlug schade oplopen, want gitaren die meegaan naar optredens bij mij...
Laatst gewijzigd door barno; 15 juni 2010 om 16:06
Heb je wel nog nieuwe ontwerpen in gedachte of zelfs al uitgewerkt voor als er weer voldoende budget beschikbaar is?
Deze thin king is overigens ook weer very nice! Kleurstelling doet me denken aan de supreme tux.
Favorieten/bladwijzers