Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 776 van 1260 EersteEerste ... 276676726766774775776777778786826876 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.751 t/m 7.760 van 12594

Discussie: Post je collectie

Standaard

Saf heeft, geloof ik, wel een bijzondere reden voor dat 'verkeerd om'.

Maar een beetje verkeerd om blijf ik het ook vinden Het is hoe je geboren bent hè?
    Aaron Stonebeat
    Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
    Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/

Senior Member

Standaard

die bassen op de kop is wat Barno bedoeld. Ik ben linkshandig dus voor mij hangen die bassen zo goed om. Was me niet eens opgevallen. Dat bijsnijden heb je zeker gelijk in maar was in te lui voor moet ik eerlijk bekennen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

Standaard

Dat is lang geleden dat ik iets heb gepost, hier is dus een gedeelte van mijn collectie. Ik heb de les pauls er uit gegooit. Ik had eerst een Gibson les paul standard (honeyburst) die heb ik geruilt tegen dat oranje rock'n'roll monster, nooit spijt van gehad. Het is mijn main gitaar dus ik gebruik hem ongeveer 3/4 keer per maand met optredens en nooit last mee gehad. Alleen wil de brug nog wel eens verschuiven, daar ben ik nog niet overuit hoe ik dat ga oplossen. Ik vind het zonde om hem vast te pinnen.

Zo heb ik een aantal maanden geleden ook mijn (koreaanse) love rock verkocht. De reden dat ik de love rock verkocht heb (naast dat die gitaar toch erg tegen viel vergeleken met een tokai love rock (japanse) die ik in het verleden heb gekocht) is om mijn project te kunnen financieren, daar over een 3/4 maanden meer over.

Dan had ik nog een vraag over mijn SG special (1971), als ik de headstock van de gitaar in een bepaalde hoek zet (zie foto) dan zie ik door de lak een crown inlay net als bij de SG standard zoals dit;
    .
    Met het fototoestel krijg ik het niet helemaal vastgelegt. Ik heb al verschillende manieren van belichting geprobeerd.

Nu ben ik toch benieuwd wat dit is. Ik denk zelf dat het gewoon een ''maandag ochtend'' hals is. Wie weet het?

En nog een klein vraagje; is het mogelijk om p-90's in de sg te laten zetten zonder te gaan lopen frezen? Volgens mij zijn namelijk die routings toch een stuk anders als de mini humbucker routing die er nu op zit.
    Laatst gewijzigd door GibsonDC; 10 juni 2010 om 18:41

Senior Member

Standaard

Omdat het al een tijd geleden is en er het nodige weg en bij gekomen is:

Het "mainrack" met 1978 LP Standard, '62 USRI 89, '71 Telecaster, Telecaster met Rumpelstiltskin pu's en Fender parts die standaard in een open stemming (G) staat, LC Strat met GFS 1960 alnico premium en Fender Vintage tremolo OW gespoten en gereliced, 1971 Strat:

Epiphone SG van mijn zoon, Fender Jazz Bass fretless, Unicon gitaar (mijn allereerste !!), Fender Jazz Bass 1964 hals/1968 body etc.
    Verder een Behringer basversterkertje voor kleine repetities en een gemodificeerde Roland Cube 60 (in een Harley Benton cab):

Type 33 resonator waar iemand een Fender logo op heeft gezet (gaat er nog af), handgebouwde Farmer squareneck lapsteel (zijn eerste), José Rodriquez Tapa Maziz 14 nylon, Epiphone FT-365 El Dorado 12-string (ong. 1975)

Martin D-35 uit 1973, Danelectro DC 59 12-string

Pedalboard 1:
    TC Repeater, Cry Baby, Blackstar HT-Dual, Rocktron Deep Blue, Boss Noisegate, EH LPB-1, Arion tuner,
    EH Holy Grail+.

Pedalboard(je) 2:
    Behringerbakjes (booster, com/lim. en tuner), die ik zelf gelakt en "benoemd" heb, maar 't werkt gewoon goed!:

Peavey Valveking 100 met Framus 2x12 met Celestion V30's en Beamblockers.
    Ik gebruik alleen het cleane kanaal en de rest uit pedalboard 1:

Bugera V22, Peavey Delta Blues, beide met Beamblockers. De Deltablues is momenteel mijn favoriet, al dan niet samen met pedalboard 2 en zorgt er voor dat ik overweeg de V22 weer weg te doen. En natuurlijk de Zimmerman piano:
    Laatst gewijzigd door guitarkid; 11 juni 2010 om 18:33
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Senior Member

Standaard

Deel twee:

Mijn oude Fender Pro185 uit 1990, nu van mijn zoon, pedalboard met mijn "oude" ME50, ook van mijn zoon

Seagull CW6+, gebruik ik eigenlijk alleen on stage, dus standaard een anti feedback-ding in het klankgat:

Kasuga M-50 mandoline 1976. Een juweeltje:
    Laatst gewijzigd door guitarkid; 11 juni 2010 om 18:35

Senior Member

Standaard

Hoe is/was die Bugera op zichzelf?
    ik zit een v22 of v55 te overwegen als budget-Fender'y tube-amp..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid;2394844
    Bugera V22, Peavey Delta Blues, beide met Beamblockers. De Deltablues is momenteel mijn favoriet, al dan niet samen met pedalboard 2 en zorgt er voor dat ik overweeg de V22 weer weg te doen. En natuurlijk de Zimmerman piano:
    [IMG
    http://i681.photobucket.com/albums/vv178/UCS/DSC_0006.jpg[/IMG]
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht
    Hoe is/was die Bugera op zichzelf?
    ik zit een v22 of v55 te overwegen als budget-Fender'y tube-amp..
    Ik ben er erg tevreden over, maar heb even een PM gestuurd met een wat uitgebreider verhaal, anders wordt het zo off-topic.

Gr. C.

Senior Member

Standaard

at guitar kid: geweldige gitaren, vooral ook de acoustische dozen.

at gibson dc: p90(soapbar) in mini of standaard hb frezing: gaat niet. er bestaan er wel in scoil of hb formaat.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Mooi setje Guitarkid! Lekker veelzijdig!
    ----

// City Of Life //

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    Deel twee:

Mijn oude Fender Pro185 uit 1990", nu van mijn zoon, pedalboard met mijn "oude" ME50, ook van mijn zoon

Kasuga M-50 mandoline 1976. Een juweeltje:
    Wat voor gitaar heeft je zoon nu gekozen?

laat maar.... Ik zag je post op de vorige blz niet....
    Laatst gewijzigd door macwilliams; 11 juni 2010 om 18:00 Reden: De epi sg dus......

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten