Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 23 van 27 EersteEerste ... 132122232425 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 221 t/m 230 van 266

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ruezzz Bekijk bericht
    helaas heeft ie het maar 2 gigs uitgehouden (we spelen met in-ear) ik heb em toch iets teveel op zijn donder moeten geven.
    Wat was ermee aan de hand dan, lijkt me geen beste aanbeveling als je amp het na twee keer opgeeft terwijl je met IEM werkt.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Standaard

Ik had em eigenlijk voor 'erbij' gekocht, voor kleine gigs. Normaal gesproken speel ik met een HOOK of een VOX AC-30 (afhankelijk van het soort optreden, 'vanalleswat' of U2-Tribute)
    Aangezien we nogal een hard meppende drummer hebben en een bassist met een dikke Ampeg SVT houden we, ondanks In Ear, toch altijd een fors podiumvolume.
    Ik moest em toch wel aardig voluit zetten en ik denk dat de gebruikte onderdelen daar toch niet helemaal op berekend zijn. Heb de Blackstar terug kunnen brengen en voor dat doeleind nu een H&K Dual Statesman, ook een prima ding.

Senior Member

Standaard

Weet iemand trouwens of er al een mod is gevonden om de speakers ook te laten werken wanneer de emulated output gebruikt wordt?? Dus dat je jezelf ook hoort wanneer je via de direct out opneemt?

Standaard

Ik heb geen antwoord op de vraag van Rewind..

Ik heb nu zelf de Blackstar HT5 head, met een bijpassende HT110 kast (ook van Blackstar) sinds december 2009, en die geluiden die daar uit komen, heerlijk..

Veeeeel beter ten opzichte van mijn Cube 60 die ik hiervoor had, en al helemaal top vergeleken met het 10 watt crap versterkertje van de starterpack

Blackstar HT5 FTW!

Member

Standaard

Hee,

Als ik het goed heb.. Kan ik dan gewoon via die emulated output een snoertje naar mijn E-MU tracker Pre trekken, en dan gewoon iets in Logic opnemen direct vanaf de Blackstar..? Ik begin steeds geïnteresseerder te raken hoe meer ik lees over dit dingetje, en ik denk dat ie thuis op mijn Mesa 2x12 ook wel knalt..
    Gibson SG Standard met Classic '57 PAFs / Fender Tele '72 Tele Custom Reissue met Dimarzio Fast Track Tele > Mesa Single Rect-o-Verb > Mesa 2x12 V30 Closed Back

www.accordingtoyou.nl

Senior Member

Standaard

Klopt, ik neem ook op in Logic via de emulated output van de HT5(Combo), meestal laat ik dan nog een spoor met het kale signaal meelopen die ik dan door bijvoorbeeld Amplitube gooi, ene naar links andere spoor naar rechts. Kan erg vet klinken!
    Laatst gewijzigd door schizo910; 10 juni 2010 om 13:27

Member

Standaard

Dankje voor de tip! Dat hebben de broertjes Terror van Oranje Nassau niet die ik ook zat te overwegen. Biedt perspectief!
    Gibson SG Standard met Classic '57 PAFs / Fender Tele '72 Tele Custom Reissue met Dimarzio Fast Track Tele > Mesa Single Rect-o-Verb > Mesa 2x12 V30 Closed Back

www.accordingtoyou.nl

Member

Standaard

Hoe zit het dan trouwens met je speaker-output..? Ik heb volgens mij al gelezen dat je geen geluid hebt door je speaker als je opneemt, maar betekent dit ook dat je de top compleet los van een speaker kan aansluiten op jack-in usb poort naar je mac of pc? Of moet er altijd een kabinet aanhangen?

www.accordingtoyou.nl

Member

Standaard

Heeft iemand een antwoord op bovenstaande vraag..?

www.accordingtoyou.nl

Standaard

Heey,

Even een vraagje over de HT5. Heeft hij genoeg gain voor muziek als Metallica, Motorhead en Black Sabbath. Of kan ik beter voor een andere versterker gaan? En is er veel verschil tussen de HT1 en HT5. En als ik dan de HT5 koop kan ik dan beter de head of de combo kopen?

Alvast bedankt!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten