Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 399 van 593 EersteEerste ... 299349389397398399400401409449499 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.981 t/m 3.990 van 5928
    Senior Member

Standaard

Parts-o-casters mogen ook? Allparts neck, Framire (houtsoort) body, Wilkinson trem, Gotoh mechanieken, Japanse elementen en electronica. Hele fijne strat, veel sustain, stevige toon, lekkere dikke ronde nek met 12 inch radius en medium frets.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door strate Bekijk bericht
    ik heb voor een weekje een andere strat en misschien dat jullie over het volgende wat meer info weten?
    Het is waarschijnlijk een AVRI '62er alleen dan met flame top, wat ik nog nooit eerder heb gezien. Is dit een speciale run geweest oid? Op de foto's is niet te zien dat de elementkapjes en pot's geel (vergeeld wit) zijn in vergelijking tot de slagplaat.
    Het serienummer is V16-en dan nog 4 cijfers, wat dus staat voor een american vintage. De frets zijn daarentegen wel een stukje dikker dan ik van de AVRI's gewend ben, zie de laatste foto. Normaal heeft deze serie dunne vintage frets, al kan het natuurlijk ook zo zijn dat de vorige eigenaar er nieuwe frets op heeft laten zetten.

Wie o wie weet hier meer over?
    Ik heb er nog nooit zo een gezien, en vind de backplate ook achterlijk groot, maar het zou best een echte fender kunnen zijn. Ik zou eens een mailtje naar Fender sturen, daar kunnen ze je vast helpen

chicken

mijn trots !

Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary

Senior Member

Standaard

jammer dat je geen duidelijke foto's hebt....

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door humbucker Bekijk bericht
    Ik heb er nog nooit zo een gezien, en vind de backplate ook achterlijk groot, maar het zou best een echte fender kunnen zijn. Ik zou eens een mailtje naar Fender sturen, daar kunnen ze je vast helpen
    Precies, die backplate vond ik er ook raar uitzien. Maar bedankt, had er zelf (stom genoeg) nog niet aan gedacht om een mailtje naar ze te sturen! Zal het even doen!

Senior Member

Standaard

Precies, die backplate vond ik er ook raar uitzien. Maar bedankt, had er zelf (stom genoeg) nog niet aan gedacht om een mailtje naar ze te sturen! Zal het even doen!
    De hals zal wel okay zijn. Ik vertrouw die body niet, lijkt wel een photoflame die, tot zover ik weet, alleen in Japan gemaakt werd.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    De hals zal wel okay zijn. Ik vertrouw die body niet, lijkt wel een photoflame die, tot zover ik weet, alleen in Japan gemaakt werd.
    De hals lijkt inderdaad goed te kloppen, alleen de dikke frets (medium jumbo?) zijn in tegenstelling met de AVRI's. Misschien dat het inderdaad een japanner is, alleen die maken toch geen gitaren met serienummer V?
    Ik wou net Fender mailen maar kan het email adres niet achterhalen. Zijn ze niet te mailen of weet iemand het email adres?

Senior Member

Standaard

De hals lijkt inderdaad goed te kloppen, alleen de dikke frets (medium jumbo?) zijn in tegenstelling met de AVRI's. Misschien dat het inderdaad een japanner is, alleen die maken toch geen gitaren met serienummer V?
    Ik wou net Fender mailen maar kan het email adres niet achterhalen. Zijn ze niet te mailen of weet iemand het email adres?
    Waar staat het serienummer? Bij een AVRI staat het op de neckplate.
    Volgens mij is het een stukje huisvlijt , de bodie lijkt Mighty Might , is hij zwaar?
    Voor meer duidelijkheid even de hals eraf schroeven en foto's hier posten.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    Waar staat het serienummer? Bij een AVRI staat het op de neckplate.
    Volgens mij is het een stukje huisvlijt , de bodie lijkt Mighty Might , is hij zwaar?
    Voor meer duidelijkheid even de hals eraf schroeven en foto's hier posten.
    Het serienummer staat inderdaad op de neckplate. Maar je denkt dat er een andere body op zit? Hij voelt niet zwaarder aan dan een normale strat. Zou het veel qua gewicht uit moeten maken?
    De hals eraf schroeven durf ik niet te doen, hij is niet van mij..

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeiler Bekijk bericht
    mijn trots !

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    jammer dat je geen duidelijke foto's hebt....
    Ik vind ze mooi!

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten