Aaron Stonebeat
Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/
Hey Allemaal
Ook wij hebben het weer leuk gevonden om iedereen weer te zien,al dan niet met hun creaties.
Ook wil ik via deze weg iedereen die op mij / mijn gitaar gestemd heeft harterlijk bedanken daarvoor,echt tof die eerste plaats, en een "kroon " op het harde werk.
Helaas vloog de dag weer voorbij,maar we kijken nu al uit naar de volgende meeting.
En uiteraard weer chapeau voor de organisatie!!!.
Groetjes Charlotte![]()
WEBSITE:http://www.charlottemijnders.nl
ok, we zijn niet verbaasd dat gitaarbouwer al snel een idee had wie hij moest contacteren
Had fun: was de lange rit waard. Relaxte sfeer.
Ja charlotte kan zowat alles, alleen foto's trekken is wat minder, want die LP is in het echt heel stuk mooier. de zwaarden en verlichting halen de klasse wat weg voor mij, maar ondanks dat: een juweeltje.
Voor de rest onder de indruk van de usual suspects: stijn, superfly, koot, robrock (die archtop!), woml, javaca en ik vergeet er nog.
En die thinline voor dochter aaron klinkt dus officieel geweldig.
niek, je bent je stijntoetsen vergeten, stijn bedankt voor de toets![]()
Laatst gewijzigd door barno; 6 juni 2010 om 21:57
Tja, want laat de Aaronphone nou net de minst herkenbare gitaar wezen...Oorspronkelijk geplaatst door Gitaarbouwer
Toffe dag gehad. Ik heb niet iedereen gezien of gesproken (moest nog naar een familie-feestje), maar ik heb iig handje kunnen schudden met Yoshida, Cocobolo, Barno, A. Stonebeat, Charlotte, Niekb en McVenco.
Zeer inspirerend allemaal, maar de "Jippie" van Woml was inderdaad eenzame klasse. Wat een prachtgitaar zeg...![]()
Mijn knutsel pagina:
www.gemini-guitars.nl (non-commercial)
Er is een kort verslag toegevoegd aan de site + heel veel fotoooooooooos!!! www.gitaarbouwersmeeting.nl
Ach en deze zijn ook nog wel leuk
sfeerplaatje
Chris was echt niet de stoppen. Wedstrijd rozetje infrezen op je knieen.
![]()
Gitaarbouwersmeeting dus niet op 25 oktober 2025 in Veenendaal www.gitaarbouwersmeeting.org
Prof. Aaron aan het werk.
![]()
Gitaarbouwersmeeting dus niet op 25 oktober 2025 in Veenendaal www.gitaarbouwersmeeting.org
Het was leuk vandaag! Nog een hele tijd staan praten met Robrock, leuk! Ik heb veel opgestoken en ook nog een paar spulletjes gekocht voor mijn projectje. Nou kunnen we weer verder met de opgedane ervaringen! En ik sta op de foto!![]()
Favorieten/bladwijzers