vriendelijke groet, Olav
Founding Member of the Gun Guitars Owners Association
www.makeyoursongcount.com
Komt die lindstrom weer met z'n tact van een stoomwals. De binding is niet geschilderd trouwens, zoals je ook kan zien in de bouwthread. Misschien kun je daar ook meteen je complimenten rechtstreeks aan de bouwer richten
Ontopic: Fijne gitaart, gave inlay!
lindstom kijk eens op de googles hoe dat werkt met binding / afplakken / lakken.
He-le-maal goed! De gitaar van 2010!! (Enneh, wanneer kan ik em es uitproberen?)
Afgezien van de eenzame azijnpissert.......tis een apart ding, at zeker. Ik ben niet wild van de kleur, dit model zou ik toch liever zien in wat heldere kleuren, voorzien van go fast strepen, maar dat is een kwestie van smaak. Veel plezier ermee in ieder geval!!
Such is life and it's getting sucher everyday.
*SPAM* 100 watt plexi superlead PPMV in wit tolex te koop! PM voor info!
Ik vind JUIST de kleur geweldig. En de combinatie met het zwart en het chroom is super!
Ooit vond ik dit soort modellen erg lelijk, maar zoals wel vaker met lelijke dingen, dat is althans mijn ervaring, slaat de weerstand om in een vorm van pure bewondering. Dat heb ik ook gehad met naturel gelakte gitaren en tortoise slagplaatjes. Vond ik ooit zum kotzen. Nu krijg ik er een gigantische stramme van.
M.a.w., kleur en model is perfect naar mijn smaak.![]()
Oh deze is mooooooiiiiiiii, de gitaar, de kleur alles, heerlijk ding zeg![]()
Favorieten/bladwijzers