Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 548 van 1797 EersteEerste ... 4844849853854654754854955055859864810481548 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.471 t/m 5.480 van 17961

Standaard

ik vind dit zo prachtig let op. Lees eerst de tekst boven de specificaties, dan de specificaties en dan de tekst eronder. Geweldig eerst is het een Mercedes en aan het eind van het verhaal is het een aygo haha

http://www.bouwjeeigengitaar.nl/?p=p...e!-afgeprijsd-
    Laatst gewijzigd door Les Strat; 2 juni 2010 om 07:22 Reden: typefouten

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Les Strat Bekijk bericht
    ik vind dit zo prachtig let op. Lees eerst de tekst boven de specificaties, dan de specificaties en dan de tekst eronder. Geweldig eerst is het een Mercedes en aan het eind van het verhaal is het een aygo haha

Ja en wat is hier dan zo twijfelachtig aan? Prijs is volgens mij best netjes om zo te vragen en er staat allemaal bij waar deze gitaar uit bestaat....? Staat zelfs bij eenvoudige gigbag...Ze misleiden je niet, ze willen je niet anders doen laten geloven het is gewoon een net verkoopstekstje, net zoals de autodealer je zal geven als je een nieuwe auto wilt aanschaffen...of ga je dit dan ook hier posten?

Geen reden lijkt mij om deze ad in twijfel te trekken toch?
    Gibson, what else...?

Standaard

Inderdaad is gewoon een opsomming van wat erop zit, niets vreemds aan.
    En al helemaal niet misleidend dat ze veel beter zijn dan wat dan ook, maar ik denk dat les strat dat zou denken omdat hij handgemaakt is, als mn neefje van 6 een gitaar bouwt is ie ook handgemaakt maar dat hoeft nog niet beter te zijn
    Epiphone Les Paul Standard plus '07
    Ibanez GAX 70 '03
    Ibanez MC924 '85 Bas
    Marshall JCM 900

Standaard

Misschien moeten we ook maar eens een "twijfel over Les Strat"-topic gaan aanmaken.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sanderltd Bekijk bericht
    Misschien moeten we ook maar eens een "twijfel over Les Strat"-topic gaan aanmaken.
    Les Strat is gewoon depressief omdat hij na al die jaren nog steeds op zijn Stagg speelt, en daarom een kenner is en alles rommel vindt

Senior Member

Standaard

Nee, nog steeds niet! ik heb hem nu al 26x doorgelezen en ik zie nog steeds niets twijfelachtig...

Oh! ik snap het al, je hebt vast in het verkeerde draadje gepost, hij moest zeker in site's, niet?
    2 Fenders, 3 Gibson's,1 Ibanez prestige special edition,1x Taylor 310 1 Marshall DSL, en een Fender blues deluxe, en GAAAAAAAAAAAAAAAAN

Standaard

er is eigenlijk geen twijfel, maar eerst word de gitaar voor een geweldige gitaar aangeprezen, en na de specificaties, is het gewoon een leuke gitaar, dat vond ik wel grappig. ik wist verder niet waar ik het moest plaatsen dus ik dacht ik doe het hier, verder bedankt voor al jullie commentaar

Standaard

Moet je dan werkelijk alles wat je "grappig" vindt ook hier plaatsen? Je eerste post deed namelijk uitschijnen dat je het een twijfelachtig gevalletje vond, wat overduidelijk niet zo is.
    Dit topic is bedoeld voor advertenties die mogelijk kopers schade kunnen berokkenen, niet voor lollige advertenties.
    Je zult het allemaal wel aardig bedoelen, maar post deze advertenties dan elders en vermeld er duidelijk bij dat het een bonafide advertentie is.

Senior Member

Standaard

Les Strat, ik vind het echt bijzonder vervelend, maar ik heb gebruik gemaakt van het NSB-knopje en 1 van de mods aangeproken. Zogenaamde "twijfel"-advertenties die daarmee niets van doen hebben komen in deze thread met enige regelmaat van jouw hand en daar ben je al een aantal keren vaker over aangesproken. Vervolgens gaat het even goed om weer terug te komen. Dit is NIET de thread om grappen te maken of verbazing te uiten over advertenties. Deze thread kan potentieel leiden tot onterecht verlies van inkomsten voor mensen en ik heb het idee dat je van dat feit nog niet helemaal doordrongen bent.

Dictator

Standaard

er is eigenlijk geen twijfel, maar eerst word de gitaar voor een geweldige gitaar aangeprezen, en na de specificaties, is het gewoon een leuke gitaar, dat vond ik wel grappig. ik wist verder niet waar ik het moest plaatsen dus ik dacht ik doe het hier, verder bedankt voor al jullie commentaar
    Graag alleen advertenties plaatsen die echt twijfelachtig zijn, en niet 'humoristisch' of iets dergelijks.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten