Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 338 van 904 EersteEerste ... 238288328336337338339340348388438838 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.371 t/m 3.380 van 9036
    Senior Member

Standaard

Net een epi sg gekocht van een forumlid , anders had hij hier gestaan, alhoewel, Groningen is wel erg ver weg....
    Mooie gitaar voor weinig geld en ik zou zeggen doen, want voor dat geld vindt je geen 2e.
    Over de echtheid kan ik ook helaas niks zeggen, al heb ik wel eens epi´s gehad met een recht logo, maar die hadden een open book headstock.
    Can't have to many Tele's

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Julos Bekijk bericht
    http://link.marktplaats.nl/352139012

Een Epiphone Les Paul 1992 wordt aangeboden voor 125, ik heb heel impulsief al 150 geboden, maar wat denken jullie? Is het een echte zo te zien aan de foto's? En is ie dan ook 125 waard? Misschien vind ik zo eindelijk mijn eerste gitaar..

Groeten, Juul
    Dat is een echte koreaanse Epi, ik vermoed Samick (serienummer begint dan met een S).

Bij de eerste Koreanen staat het Epi logo recht op de headstock, het bouwjaar wat de adverteerder opgeeft is ook in overeenstemming hiermee.

De stand van de knoppen kan ook vertekening zijn van de foto's, maw de hoek waarin de foto's zijn genomen.

Maak je niet druk is een echte, voor een wel zeer nette prijs, zijn goede Epi's, velen malen beter dan die k*****t kwaliteit van nu

Deze Epi

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Dat is een echte koreaanse Epi, ik vermoed Samick (serienummer begint dan met een S).

Bij de eerste Koreanen staat het Epi logo recht op de headstock, het bouwjaar wat de adverteerder opgeeft is ook in overeenstemming hiermee.

De stand van de knoppen kan ook vertekening zijn van de foto's, maw de hoek waarin de foto's zijn genomen.

Maak je niet druk is een echte, voor een wel zeer nette prijs, zijn goede Epi's, velen malen beter dan die k*****t kwaliteit van nu

Deze Epi
    Helemaal mee eens, dit waren de goeie epi's
    ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ

Senior Member

Standaard

Bedankt voor de info. Ik ga ook maar eens mee bieden!

Senior Member

Standaard

Raar dat hij NIEUW 500 EURO koste, terwijl hij uit 1992 is

Standaard

bedankt voor de info! ik hoop dat dit mijn eerste gitaar kan worden! Als de rest niet teveel bied natuurlijk

Senior Member

Standaard

Gewoon meteen bellen/mailen en een afspraak maken voor 150,-
    ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ

Standaard

Hallo.

net even gekeken op speuders, en een prachtige Ibanez gezien.

Hij is wel al 9 jaar oud. Ik vroeg me af of hij de 350 euro die de verkoper vraagt, het wel waard is.

http://www.speurders.nl/overzicht/tk...ml?q=Ibanez+RG

Jullie mening graag
    Laatst gewijzigd door Ibanez16; 2 juni 2010 om 22:45

Senior Member

Music

dit is het tweedehands tip topic, dus bedoeld voor tips en niet zozeer voor vragen. anyway, een antwoord op je vraag: het is een vraagprijs en je kan er van uit gaan dat hij niet verwacht dat hij dat er ook voor krijgt, hij zal gegarandeerd hoger hebben ingezet. nu moet jij ( zoals een goed bieder betaamd ) een belachelijk laag bod doen. en dan rustig afwachten tot je misschien een antwoord krijgt met zijn "laagste" prijs. en daar ga je dan in antwoord daar weer op nog steeds onder zitten, etc.........
    uiteindelijk heb je dan beet of...je pist naast het potje, dat dan weer wel

groeten pasqual.

Standaard

Nee oke, nou ik ben nieuw op het forum.. dus ik weet niet echt wat ik wel en niet in een topic kan posten , excuses

En bedankt voor de tip hoe je zoiets moet aanpakken !

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten