Jammer dat je het niet leuk vind. Ik vind het een enorme stap en verbetering als de kleur er op komt. Succes er maar mee dan.
Cool dat die kleuren gewoon te krijgen zijn, ik was al bang dat het een lastige klus zou zijn maar dat stemt mij content.
Jammer dat je het niet leuk vind. Ik vind het een enorme stap en verbetering als de kleur er op komt. Succes er maar mee dan.
Cool dat die kleuren gewoon te krijgen zijn, ik was al bang dat het een lastige klus zou zijn maar dat stemt mij content.
Ga je die dubbele slagplaat die hier is gepost tzt eigenlijk nog toevoegen, barno? Dat vond ik nou echt een van de tofste dingen die ik de laatste tijd rond gitaren gezien heb.
Ziet er tof uit!!
Ga je nog wat biezen trekken hier en daar?
Ik ben ook blij dat die kleuren eindelijk in nederland te krijgen zijn.
affirmative voor het dubbeldekkerslagplaatje. wit of cream vleugeltje op zwarte slagplaat waarschijnlijk.
ja het typische gepinstripete biesje op de headstock (wit op zwart) komt er ook op.
at niekb, tja, als ik ooit moest stoppen met gitaren bouwenn, zal het zijn owv het lakken ... het is klote dat ik het niet onder de knie krijg want alhoewel soundtechnisch zowat het minst belangrijk, is het wel dat juist wat de looks en de mojo uitstraling van de gitaar grotendeels bepaald;
Is het niet een idee om wat ruilarbeid te doen met andere bouwers?
Iemand die goed is in lakken lakt voor jou een gitaar en jij maakt weer iets voor diegen ofzo?
Of heb je dan minder het gevoel dat het jou gitaar is?
Mischien moest fred dons eens een clinnic geven voor de ik haat lakken club.
ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ
het spuiten op zich is niet zo'n probleem, het is het spuitklaar maken van de body dat nog niet goed genoeg is. Bij esdoorn of mahony is dat niet zo moeilijk, essen echter is altijd klote
als je weet dat een echte spuiter vaak meer vraagt om een body goed te spuiten, dan ik om een hele gitaar te bouwen, dan doe ik het maar zelf ...
en jammer genoeg bouwen de meeste goede spuiters ook nog es beter dan ik.
Alleen vaak iets minder origineel dan ik om toch nog met een positieve noot over mezelf af te sluiten![]()
Laatst gewijzigd door barno; 1 juni 2010 om 16:18
halsverbinding: drie schroeven onder mekaar. ouwe supro's hadden vaak maar 1 of 2 schroeven plus nog een adjuster. vond ik toch wat weinig. drie moet wel kunnen want de hiel van de hals is diep en zit dus ook dieper dan normaal in de pocket (de body is ook dikker dan standaard). zit bovendien heel strak in de pocket. en ik vind drie schroeven onder mekaar ook gewoon cool eruit zien
![]()
Drie schroeven onder elkaar ziet er goed uit.
Ik vind het weer een gaaf ding worden.
Favorieten/bladwijzers