Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 336 van 904 EersteEerste ... 236286326334335336337338346386436836 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.351 t/m 3.360 van 9036

Standaard

ziet er mooi uit en is volgens mij wel een mooie kans.
    mooi halshout trouwens, wat vinden jullie?

http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...fta_ind=2&fs=1

Standaard

Kan best een mooi en knap gitaartje zijn, maar denk niet dat een zelfbouw dat opbrengt.
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member

Standaard

Linde body zou ook niet je 1e keuze zijn vermoed ik.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Hehe eindelijk eens een behulpzame post en geen SP spam
    Nog effe wachten tot na 9 juni joh.
    Daarbij, meer posts van me checken dan, als dat je idee is. (en pas op dat je geen 2e Les Paul R8 wordt, want jouw VVD-voorliefde druipt er net zo goed vanaf. )
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon Bekijk bericht
    want jouw VVD-voorliefde druipt er net zo goed vanaf. )
    Nou ja niet echt. Zoek maar eens op mijn nick en dan de VVD. Vind je niks.

Dat ik rechts ben moge wel duidelijk zijn, maar dat is wat anders dan actief actie voeren voor een bepaalde partij (hetgeen overigens je goed recht is).

Ik geef het alleen maar even aan, je doet er maar mee wat je wilt

Senior Member

Standaard

Nog effe wachten tot na 9 juni joh.
    Daarbij, meer posts van me checken dan, als dat je idee is. (en pas op dat je geen 2e Les Paul R8 wordt, want jouw VVD-voorliefde druipt er net zo goed vanaf. )
    En waarom moet hij daar voor oppassen? Lijkt me niks mis mee.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Tja, rijsberman zei het zo subtiel als een kettingzaag en zo genuanceerd als een orkaan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    +1 voor Rijsberman, en dan heb ik het niet eens gelezen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rijsberman Bekijk bericht
    En waarom moet hij daar voor oppassen? Lijkt me niks mis mee.
    Ik begrijp het ook niet helemaal, misschien dat hij, als hij geen SP spamt, andere GN-ers een steek onder water wil geven?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Ik begrijp het ook niet helemaal, misschien dat hij, als hij geen SP spamt, andere GN-ers een steek onder water wil geven?
    Waar hij voor op moet passen? Dat door een zeer verkeerde manier van discussiëren (zelf op de man spelen en het vervolgens MIJ verwijten...hij zou zo bij de CDA kunnen ) geen zieltjes wint bij de mensen, die dergelijke manieren niet kunnen waarderen en snel doorzien.

En nog even iets; buiten de politieke topics loop ik echt niet zo 'SP te spammen'. Maar wel typisch dat bepaalde mensen zich ineens in dit topic uitlaten, n.a.v. een post van mij, die 0,0 politiek getint was.
    En 'steek onder water'? Hmm, volgens Rijsberman was 'er niks mis mee', en volgens jou is het een belediging (anders zou je niet van een steek onder water spreken)...
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

Standaard

Waar hij voor op moet passen? Dat door een zeer verkeerde manier van discussiëren (zelf op de man spelen en het vervolgens MIJ verwijten...hij zou zo bij de CDA kunnen ) geen zieltjes wint bij de mensen, die dergelijke manieren niet kunnen waarderen en snel doorzien.

En nog even iets; buiten de politieke topics loop ik echt niet zo 'SP te spammen'. Maar wel typisch dat bepaalde mensen zich ineens in dit topic uitlaten, n.a.v. een post van mij, die 0,0 politiek getint was.
    En 'steek onder water'? Hmm, volgens Rijsberman was 'er niks mis mee', en volgens jou is het een belediging (anders zou je niet van een steek onder water spreken)...
    Steek onder water? Je laat je negatief uit over een GNer die er zelf nu niet bij is (je speelt dus op de man). Ik zie dit als een steek onder water naar R8 toe. Dat jij hem verkeerd vindt discusieren wil nog niet zeggen dat het zo is. En over zieltjes winnen gesproken: jij gedraagt je ongeveer net zo als zon gelovige. Je eigen mening als waarheid presenteren in een opdringerige en betweterige alwetende manier.

en: Weet je dat je mij een Drap gevoel geeft?
    Laatst gewijzigd door Ibanez666; 31 mei 2010 om 16:56

Standaard

praat ergens anders over politiek, dit is een tweedehands tips topic geen politiek topic.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten