Mijn knutsel pagina:
www.gemini-guitars.nl (non-commercial)
Ik GAS ook al maanden op een Cabro, zeker nadat ik de RebelRelic van Pepe hier op het forum heb aanschouwt.
Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10
Hier trouwens een filmpje wat onze John M met een Cabro kan:
http://www.youtube.com/watch?v=po0sv...eature=related
Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10
Mijn knutsel pagina:
Ziet er netjes uit! Keep up the good work!![]()
Epi LP Standard Plus Top, Ibanez GRX, Western acoustic. Blackstar HT40. Line6 UX1, Boss DD-7, SM57
Heb er vandaag nog ff bijgestaan: zeer tof gewoon en ondertussen pakte Nagramoth ook nog even de pu-frezing van mijn Esquire aan (voorheen 'n affinty Tele met andere brug).
![]()
Graag gedaan Chris...
Op de foto is het niet goed te zien, maar bij het fresen van de control-cavity ging er wel iets fout: spantang zat niet helemaal strak, dus mijn bitje ging trillen als een gek. Aaaargh !!! Ben blij dat alle lichaamsdelen nog functioneren, want ik moet er niet aan denken wat er kan gebeuren met een bitje dat met 30.000 rpm los schiet...
Gelukkig gebeurde het in de contol-cavity (komt toch een afdekplaatje overheen) en niet in de body contour. Ik post vanavond wel een foto...
Tja, een typisch leermoment: check je spullen voordat je ze gebruikt.
En trek de stekker eruit als je 'm niet gebruikt (of opnieuw moet afstellen).
Laatst gewijzigd door Nagramoth; 31 mei 2010 om 12:34
Mijn knutsel pagina:
BTW: vandaag of morgen komt mijn hals binnen, dus dan kan ik de halspocket gaan fresen. Pak ik meteen de pickup-routing mee...
Of misschien doe ik de pickup-routing vanavond wel, ligt eraan of het weer een beetje meewerkt.
Mijn knutsel pagina:
Favorieten/bladwijzers