Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 45
    Senior Member

Standaard Muzikaza Failliet, mooie deals checken

Erg zonde voor de eigenaar natuurlijk, maar een tip voor die personen onder jullie die nog voor een prikkie iets willen kopen. Muzikaza is failliet en alles staat dus te koop bij een online veilingbedrijf: hier klikken.

Wie weet zit er wat moois tussen. Checken dus!
    http://www.joostdeglopper.com/ <--- composities en producties

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fivelastwords Bekijk bericht
    Erg zonde voor de eigenaar natuurlijk, maar een tip voor die personen onder jullie die nog voor een prikkie iets willen kopen. Muzikaza is failliet en alles staat dus te koop bij een online veilingbedrijf: hier klikken.

Wie weet zit er wat moois tussen. Checken dus!

Houdt er rekening mee dat er 41,2% bij komt... dwz als je € 100,- biedt, dat je € 141,20 moet betalen...

Succes met bieden... ik doe mee!
    Dick Happens - mijn uitlaatklep!

Ik zoek een Musicman Luke II in Emerald Green - Heb Luke BFR te ruil!

Senior Member

Standaard

Klopt, je ziet de exacte prijs die je biedt wanneer je een bod uitbrengt. Er komt dan een kleine pop-up die laat zien wat je bedrag inclusief alle toeslagen is. Pas daarna kan je je bod definitief bevestigen. Nog steeds (zeker voor nieuwe producten) aanzienlijk laag hoor!
    http://www.joostdeglopper.com/ <--- composities en producties

Standaard

Brr.
    Onbegrijpelijk dat mensen zich zo de tyfus bieden als je de randvoorwaarden van die veilingjongens leest. Brengen kosten in rekening voor alles dat ze maar kunnen verzinnen maar uiteindelijk mag de koper het meeste moeite doen...

En ik geloof dat veel mensen die extra kosten toch niet goed begrijpen.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

— Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Brr.
    Onbegrijpelijk dat mensen zich zo de tyfus bieden als je de randvoorwaarden van die veilingjongens leest. Brengen kosten in rekening voor alles dat ze maar kunnen verzinnen maar uiteindelijk mag de koper het meeste moeite doen...

En ik geloof dat veel mensen die extra kosten toch niet goed begrijpen.
    Precies, vaak ben je iets goekoper uit dan de normale winkelprijs. Maar voor die 10 euro die ik uitspaar wil ik al die moeite niet doen.

Standaard

De winkelverkoopprijs van 3 465 euro voor die CS strat, is dat de juiste prijs die je ergens anders ook zou betalen?
    it's better to burn out than to fade away

Senior Member

Standaard

Hmm de jackson gitaren staan wel nog laag. Mja ik heb helaas geen geld.
    Proud Sovtek owner.

Senior Member

Standaard

Helaas, mensen snappen vaak de kosten niet en zien alleen de prijs op de voorpagina (zo lijkt het althans)

Eerst 19% btw, dan nog eens 16% opgeld + nog eens 19% btw over het opgeld... katsjing, kassa.

Woon er zelf 5 minuten vandaan, heb ook al geboden maar er zijn steeds weer overbiedingen en als je dan gaat tellen (de echte prijs dus..!) kom je vaak niet veel goedkoper uit dan nieuw bij je lokale gitaarboer, en daar kun je vaak nog schipperen voor een "gratis" koffer/kabels of whatever.

Ik heb nog een microfoon maar denk dat daar ook nog wel iemand overheen gaat en dan dus de nieuwprijs betaald.

Senior Member

Standaard

die 2x 19% slaat echt helemaal nergens op.
    Proud Sovtek owner.

Senior Member
    Blog Entries
    2

Gas

je zou denken de eerste 19% is de btw die de curator moet heffen en de tweede over de opcenten, dat is over de omzet voor het veilinghuis.
    en de winkelprijzen zijn natuurlijk de adviesprijzen die je nergens betaalt.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten