Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 544 van 1797 EersteEerste ... 4444449453454254354454554655459464410441544 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.431 t/m 5.440 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom Bekijk bericht
    en zie ik het nou goed dat er geen bushings/moertjes op de tuners zitten?
    Ja! En er hoort "gibson deluxe" op te staan.

Ik heb de verkoper gemaild en dit kreeg ik terug:

Beste Jeroen,
    Ik heb absoluut geen verstand van elektr.gitaren.Ben contrabassist.
    Deze is van een kennis en vlgs hem van 17 jan,2000. kalamazoo.
    Maar wellicht hebt U gelijk en in overleg gaat hij voor minder weg.
    Ik zou graag willen weten wat de verschillen zijn want ik kan als ik op marktplaats een andere zie niets ontdekken.
    Mvrgr.Dries.

Klinkt als iemand die opgelicht is door waarschijnlijk chinese namaak. Betreurend...

Senior Member

Standaard

Quote: Klinkt als iemand die opgelicht is door waarschijnlijk chinese namaak. Betreurend...

Precies, waardoor we weer uitkomen op het probleem van fake-import. Importeur verkoopt (bewust) door, volgende eigenaar doet hem onwetend van de hand en zou uiteindelijk zelfs juridische problemen kunnen krijgen als iemand een aangifte doet vanwege oplichting. Sad but true...

Senior Member

Standaard

€1000 is een koopje , de tekst is door een vertaalcomputer gegaan , kan best goed zijn , maar onlangs gereageerd op een soortgelijke advertentie en die gitaar kon alleen worden opgestuurd , omdat de verkoper in de UK woonde.
    Dat ging om een jaren 70 tele van €700.
    http://link.marktplaats.nl/350218759

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door signsofzodiac Bekijk bericht
    Quote: Klinkt als iemand die opgelicht is door waarschijnlijk chinese namaak. Betreurend...

Precies, waardoor we weer uitkomen op het probleem van fake-import. Importeur verkoopt (bewust) door, volgende eigenaar doet hem onwetend van de hand en zou uiteindelijk zelfs juridische problemen kunnen krijgen als iemand een aangifte doet vanwege oplichting. Sad but true...
    Als je bij zijn andere ads kijkt.... wellicht krijg je er een fles Chanel no. 5 bij

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeroenP Bekijk bericht
    http://link.marktplaats.nl/350191493

Hier heb ik zo mjn twijfels bij:

Logo is niet mother of pearl
    Trussrod cover is geen gibson
    Koffer niet orgineel
    headstock klopt nét niet
    scheve tuners
    serienummer is altijd in het hout, daarna overlakt, niet andersom.

Heb ik gelijk? volgens mij een gibsun!

Edit: de tuners zijn geen orginele klusons (geen "gibson deluxe")
    Prijs is ook zo'n "neem maar snel mee, maar ik troggel toch nog veel geld van je af" prijs.
    Advertentie bestaat inmiddels niet meer..

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    €1000 is een koopje , de tekst is door een vertaalcomputer gegaan , kan best goed zijn , maar onlangs gereageerd op een soortgelijke advertentie en die gitaar kon alleen worden opgestuurd , omdat de verkoper in de UK woonde.
    Dat ging om een jaren 70 tele van €700.
    http://link.marktplaats.nl/350218759
    Beschrijving
    Mooie en STUNNING 1979 Antigua Fender Stratocaster 100% origineel en dat is in Amazing staat met nauwelijks bij allen en compleet vervagen met de originele harde koffer. en al het geval snoepje u zou hebben gekregen als je het gekocht nieuw!

Ik denk echt dat je zal moeilijk worden ingedrukt om een beter voorbeeld te vinden ..

Alles is 100% origineel, met inbegrip van de finish en ik denk niet dat er ooit een schroef ingeschakeld deze geweldige gitaar is. Ik ben niet van plan om de ene naar de eerste, dus ik ga niet naar elke interne foto's neemt u de afslag worden, maar ik zal een gietijzeren geven 100% geld terug garantie dat het de real deal en volledig origineel.

Er zijn slechts een paar kleine krasjes op deze, anders is het vrijwel onbespeelde. De merken worden getoond in de foto's en zijn voornamelijk op de rug door de neckplate en een paar op de achterkant. Zie de vele hoge resolutie foto's heb ik geplaatst op de geweldige conditie is deze gitaar inch De oorspronkelijke zie frets zijn in perfecte staat en speelt voortreffelijk goed. Het is ook heel licht van gewicht voor deze periode van Strats ook.

Alle 3 pickups zijn mooi en string, mooie klok uit en romige toon. Originele bewaker is in uitzonderlijke slijtage vrije voorwaarde originele case is ook in goede staat en komt zullen alle tags etc je kunt zien in de foto's
    Effe gekopieerd voor als de advertentie straks weg is, dit is echt geweldig.

"Ik denk echt dat je zal moeilijk worden ingedrukt om een beter voorbeeld te vinden .." I think you'll be hard pressed to find a better example? Vertaalmachine much?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blend Bekijk bericht
    Ik zou 'm uit het raam flikkeren en er zelf achteraan springen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Terminus Bekijk bericht

"Ik denk echt dat je zal moeilijk worden ingedrukt om een beter voorbeeld te vinden .." I think you'll be hard pressed to find a better example? Vertaalmachine much?
    is weer eens wat anders dan koffer snoepje
    ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ

Senior Member

Standaard

Wow! Een Stagg uit de jaren 60!

http://link.marktplaats.nl/350458595

Senior Member

Standaard

Chinese Jem...
    wegens ziekte......jaja

er staan er echter drie op de foto compleet met doos!

http://link.marktplaats.nl/350402315
    Noud Smeets plays BO-EL guitars, Curt Mangan usa strings and Taurus pedals exclusively

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Terminus Bekijk bericht

Hehe, briljant. Een gietijzeren garantie, daar moet je het maar mee doen! Nu verwacht ik ook wel wat, als er nooit zelfs maar een schroef is ingeschakeld.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten