Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1023 van 1214 EersteEerste ... 23523923973101310211022102310241025103310731123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.221 t/m 10.230 van 12136

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fuhgawz Bekijk bericht
    Idd gave set doosjes, maar die witte stickers om je instellingen aan te geven dat kan echt niet!
    oh, ik vond het nou juist wel handig. En als je verschillende settings heb, kun je nog met verschillende kleuren werken.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fuhgawz Bekijk bericht
    Idd gave set doosjes, maar die witte stickers om je instellingen aan te geven dat kan echt niet!
    Ik weet het, maar als je binnen drie minuten moet opbouwen scheelt het toch weer iets. Elke keer als ik mijn plankje uit mijn soft-case haal, zijn de knoppen toch weer verschoven/gedraaid. De stickers of de Fulldrive zijn misschien wel iets overdreven

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Korg PB eruit, Masotti black box eruit, TU-3 van Boss erin....

Gave pedaaltjes. Hoe is die mercury box voor high gain? En zijn dit echt je instellingen voor de fulldrive? En staat je wah achteraan in de keten?
    “I’m all in favor of getting grants for musicians. Or any other good brand of Scotch.” (Pepper Adams)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dunnoaname Bekijk bericht
    Hoe is die mercury box voor high gain? En zijn dit echt je instellingen voor de fulldrive? En staat je wah achteraan in de keten?
    Ik vind de Mercury box geen high gain pedaaltje, ik blijf het geluid wat eruit komt moeilijk te omschrijven. Ja, dat zijn mijn instellingen voor de fulldrive (toggle switch staat in de middenstand) en ja, mijn wah is het laatste pedaal voor in de keten!

Senior Member

Standaard

Ik vind de Mercury box geen high gain pedaaltje, ik blijf het geluid wat eruit komt moeilijk te omschrijven. Ja, dat zijn mijn instellingen voor de fulldrive (toggle switch staat in de middenstand) en ja, mijn wah is het laatste pedaal voor in de keten!
    toch een andere mening hier.. vind het uitstekend geschikt voor high gain. lijkt wat op de Reezafratzitz maar dan wat moderner (droger) van klank.
    De Reezafratzitz is wat vuiger (smeriger)
    Toooooooooooooooone!!!

Senior Member

Standaard

Dankjewel voor je antwoord! Ik zet mijn wah vooraan en mijn fulldrive staat COMPLEET ANDERS ingesteld
    “I’m all in favor of getting grants for musicians. Or any other good brand of Scotch.” (Pepper Adams)

Senior Member

Standaard

Dankjewel voor je antwoord! Ik zet mijn wah vooraan en mijn fulldrive staat COMPLEET ANDERS ingesteld
    Mijn Fulldrive stond ook compleet anders ingesteld hoor! Het is het enige pedaal waarmee ik nog veel met de settings aan het experimenteren ben. Ik blijf het een van de meest veelzijdige pedalen vinden, zolang je het maar voornamelijk als een 1 kanaals pedaaltje beschouwt.

Senior Member

Standaard

Mijn Fulldrive stond ook compleet anders ingesteld hoor! Het is het enige pedaal waarmee ik nog veel met de settings aan het experimenteren ben. Ik blijf het een van de meest veelzijdige pedalen vinden, zolang je het maar voornamelijk als een 1 kanaals pedaaltje beschouwt.
    Ah vandaar. Ik gebruik hem overigens wel echt als dubbel pedaal. Overdrive aan voor een bluesy randje, en dan de boost intrappen voor leads met meer sustain. Dat het volume niet toeneemt vind ik niet erg want er staat bij mij meestal een volumepedaal achter.

Senior Member

Standaard

Ah vandaar. Ik gebruik hem overigens wel echt als dubbel pedaal. Overdrive aan voor een bluesy randje, en dan de boost intrappen voor leads met meer sustain. Dat het volume niet toeneemt vind ik niet erg want er staat bij mij meestal een volumepedaal achter.
    ... van mij had de knop "boost" wel tot een nog grotere volume-toename mogen leiden. Dat had dit pedaaltje nog veelzijdiger gemaakt!

Standaard

Dan moet je die fulldrive is op compcut zetten. Dan krijg je een prima volume boost. En als ik "kanaal 1" van de fulldrive dan te weinig gain vindt hebben gaat de volume van de compressor ervoor iets omhoog. Zo'n fulldrive reageert namelijk lekker op input volume.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten