Nou na een hele tijd toch maar es de moeite genomen om fotootjes te nemen en hiero maar es te showen
Komtie
Zoals jullie zien gaat het om een japanse 62 reissue stratocaster wat een heerlijk gitaartje zeg.
Oja btw. weet iemand hoe ik die foto's op een beetje een normale grootte kan krijgen ze zijn zo klein op deze manier.
mvg. Krijn
It’s like I’m in the fourth dimension and somebody is asking me to describe it verbally and, that’s where the fourth dimension is all about. It’s no words, no symbols, no images, all pure real energy and vibrations.
Haha ik weet et, daarom wilde ik ook graag een Strat maar het verschil is wel dat de zijne 4x zo duur is als de mijne:P
Het is ook Fender (niet dat een merk iets uitmaakt voor mij persoonlijk, maar dat zou het toch dichter bij de sound moeten brengen.) en aangezien het een vintage reissue is, weliswaar van 57 en John's strat is meestal een 62'er. Mocht je er zo dicht mogelijk bij zitten had je beter de '62 reissue of een "echte" 62'er gekocht, maar ik denk dat je sound er niet al te ver van zal afwijken.![]()
It’s like I’m in the fourth dimension and somebody is asking me to describe it verbally and, that’s where the fourth dimension is all about. It’s no words, no symbols, no images, all pure real energy and vibrations.
Uploaded with ImageShack.us
Hook captain V1 (6L6),Vinetto (vince cunetto) DC60,Haar tele,Ibanez 2460,K.Yairi DY62
eerst maar een lekker spelen zou ik zeggen, leuke gitaar
Omdat ik er zo tevreden mee ben. Fender Strat 1971
![]()
Ooooh, wat mooi! Heb je hem/haar al lang?
Favorieten/bladwijzers