Graag weer ontopic. Berisping is uitgedeeld. Mocht je verder problemen hebben met een post, gebruik dan de rapporteer functie.
Graag weer ontopic. Berisping is uitgedeeld. Mocht je verder problemen hebben met een post, gebruik dan de rapporteer functie.
Gezocht: Ibanez DE7
De gitaar lijkt me prima, wel altijd proberen natuurlijk. Elementen zijn een mooie upgrade, daar ga je plezier van hebben. Prijs is alles bij elkaar okee, geen superkoopje, maar ook niet echt te duur. Zou wellicht nog wel wat vanaf kunnen, het is immers de vraagprijs.
Turn it up • Bring the noise
hallo,
oke, sorry is het niet helemaal maar ik wil natuurlijk mijn eigen fouten ook best toegeven, toch vind ik wel dat er tussen mijn misschien verkeerde epiphone posts ook genoeg goede tips zaten maar uit de mens word er altijd naar het negatieve gekeken, dat vind ik wel een beetje jammer. Ook tegen geert, ik wil je zeker niet voor oplichter of iets dergelijks uitmaken, maar ik vond dit toch wel even opmerkelijk dat u de nieuwprijs vroeg. voor het andere wil ik zeker mijn excuus maken hoewel dit ook niet slecht bedoelt was, maar dat heb ik wel vaker dat mensen het verkeerd begrijpen.
verder post ik hier geloof ik ook maar niet meer.
vr.gr
Op je woorden terugkomen gebeurt hier erg weinig. Getuigt van zelfkritiek en durf, dus je hebt alsnog een compliment verdiend vandaag.
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Oke, iedereen bedankt!
@Bat: Ik krijg em voor €450, dus dat scheelt alweer, haha:P
Sorry dat ik hier in de verkeerde topic zat![]()
Buiten dat, niet dat ik hem wil kopen, kwam hem toevallig tegen, weet iemand of deze ooit in productie is geweest bij ESP of LTD? Ik kan namelijk geen enkele EC-serie vinden met zo'n vorm body, oke oke.. de EC-100 volgens mij, maar niet in goud, en standaard met P-90 elementen?
Favorieten/bladwijzers