Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 538 van 1797 EersteEerste ... 3843848852853653753853954054858863810381538 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.371 t/m 5.380 van 17961

Standaard

jonge geert vlikker nou toch op man, natuurlijk gaat het je om jou advertentie, en dan bleken die epiphones dus te kloppen maar daarvoor is dit topic ook, ook zeg ik niet dat jij een oplichter bent, maar ik meld wel gewoon hoe mijn kijk er op is en dat is dat jij gitaren die niet tot een bepaald segment horen er toch in plaatst. ik ben niet blind, en ik krijg ook geen aandacht te kort thuis, waar mij het wel om gaat is dat geert niet zo snel aangebrand moet wezen als het om zijn spullen gaat die hij voor goud aanprijst

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    En een klooio, niet te vergeten he...

Geert, laat gaan joh, het is een lekkere rustige zondagmiddag en het zonnetje schijnt...
    Iedereen hierzo kent jou ondertussen wel en weet wel hoe het bij jou werkt.
    Van Les Strat ben ik er nu ook bijna achter.

Nu weer on topic dan maar? Please please pretty please?
    Ja is goed, maar niet leuk als je onterechte aantijgingen aan je hoofd krijgt.

Zal vanmiddag weer een nieuw topic openen, ben voor een vriend een gitaar aan het repareren, oud Ibby, een sig van de voormalig gitariste van Michael Jackson, dat ding is roze.......

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Venlonaer Bekijk bericht
    Ben je blind of zow? of lees je door alle posts heen? volgens mij is el nou, 3,4 x gezegd dat iedereen weleens fouten maakt en dat Geert in deze dat ook gedaan heeft en zijnde het de vraagprijs heeft bijgesteld...

Je lijkt echt een pubertje met aandacht tekort
    Gezien spelling en zinsopbouw denk ik dat je hier wel eens gelijk in kunt hebben.
    Toch jammer dit.
    Maar goed, dat gebeurt op ieder forum wel zo nu en dan.
    Lekker overheen lezen en geen aandacht aan besteden, dan dooft het kaarsje vanzelf wel weer uit.
    En dan is er natuurlijk ook altijd nog het rode driehoekje linksonderaan, die zit daar niet voor niets.
    Laatst gewijzigd door marco v; 16 mei 2010 om 16:54
    Can't have to many Tele's

Senior Member

Thumbs down

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Les Strat Bekijk bericht
    jonge geert ***** nou toch op man, natuurlijk gaat het je om jou advertentie, en dan bleken die epiphones dus te kloppen maar daarvoor is dit topic ook, ook zeg ik niet dat jij een oplichter bent, maar ik meld wel gewoon hoe mijn kijk er op is en dat is dat jij gitaren die niet tot een bepaald segment horen er toch in plaatst. ik ben niet blind, en ik krijg ook geen aandacht te kort thuis, waar mij het wel om gaat is dat geert niet zo snel aangebrand moet wezen als het om zijn spullen gaat die hij voor goud aanprijst
    Kun je het ook beleefd houden hier? of is dat teveel gevraagd?
    Gibson, what else...?

Standaard

Is er uberhaubt nog iemand op dit forum die Les strat serieus neemt?
    Ik ben nog niet zo lang actief op dit forum (zo'n 2 maanden) en had nadat ik een paar post van Les strat gelezen had het helemaal gehad met dat jochie.

Nu hij vervolgens ook nog eens naar gaat doen tegen Geert, die toch een van de beter gerespecteerde leden is hier (hij heeft mij ook zeer goed geholpen toen ik in de problemen zat), kunnen we toch niet anders doen dan hem gewoon totaal te negeren? Of kunnen de mods iets tegen hem doen?
    Laatst gewijzigd door Niels Verkaik; 16 mei 2010 om 17:18

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tich Bekijk bericht
    Hoi iedereen,

mijn broertje en ik zijn van plan gitaar te gaan spelen dus dit wordt onze eerste gitaar. Nou zag ik deze en hij leek me redelijk goed, maar jullie weten dat natuurlijk beter dan ik, dus wat zeggen jullie ervan?

http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...ta_ind=12&fs=1

Groeten,
    Tim
    Hey Tim,
    Ik ben niet zo'n expert in 2de hands gitaren, maar het ziet er volgens mij wel goed uit.

Maar dit is volgens mij niet echt het topic om over de juiste starters gitaar te gaan discusieren...als je zoekt kan je er genoeg vinden denk ik

Senior Member

Standaard

Rapporteren en negeren.
    Gewoon weer lekker verder gaan.
    Ik ben zelf nog niet zo lang actief op het forum, maar Geert lijkt mij ok!
    Can't have to many Tele's

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tich Bekijk bericht
    Hoi iedereen,

mijn broertje en ik zijn van plan gitaar te gaan spelen dus dit wordt onze eerste gitaar. Nou zag ik deze en hij leek me redelijk goed, maar jullie weten dat natuurlijk beter dan ik, dus wat zeggen jullie ervan?

http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...ta_ind=12&fs=1

Groeten,
    Tim
    je bericht is totaal in het niets gevallen door de interessante discussie hier,

dit topic "twijfel over advertentie" is eigenlijk bedoeld voor twijfels over advertentie..

*adverteerders die neppe producten onder echte namen verkopen
    *prijzen die te mooi zijn om waar te zijn, of juist over de top
    *etc etc

--------
    verder lijkt die gitaar mij gewoon oké
    mooi ding (geen fender kenner)

------

verder om de bestaande discussie te voeden, als je al zo vaak er naast heb gezeten met advertenties, waarom dan nog uit de hoogte schreeuwen dat je alles beter weet etc etc
    ?

algoed

laten we het netjes houden
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marco v Bekijk bericht
    Rapporteren en negeren.
    Gewoon weer lekker verder gaan.
    Ik ben zelf nog niet zo lang actief op het forum, maar Geert lijkt mij ok!
    Och, Geert heeft ook zo zijn momenten. Hij is een eerlijke handelaar, die soms wel eens wat erg optimistisch over zijn spullen, maar dat is zijn goed recht.

Les Strat... moeten we daar nog woorden aan vuil maken? Die hoeft maar een Epiphone te zien of hij weet al dat ie vals is. Daar heeft ie talent voor, wat betekent dat ie het niet hoeft uit te leggen. En meestal ook niet uit kan leggen, maar dat is net als met The Force, dat is gewoon een gevoel, als dat aan je uitgelegd moet worden, dan snap je het sowieso niet.
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member

Standaard

mod-edit; bericht verwijderd wegen offtopic.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten