Dat mijn naam bij sommigen opkomt snap ik niet. Ik geef mijn spullen meestal nog net niet weg...
![]()
hij reaGeerT niet echt snel:P
ja macw, jij zou nog komen hier!
wat neem je mee?![]()
Hallo Sander.
Ik vind ook absoluut dat de gitaar niet in dit topic thuis hoort. De vraagprijs is keurig en er is geen onduidelijkheid over de gitaar.
En ja, de relic-job is erbarmelijk....
Hey Les Strat.... Gaat lekker, he..??
Gr. C.
Laatst gewijzigd door guitarkid; 16 mei 2010 om 12:43
Nou ik reageer wel hoor en ik kan de prijs ook uitleggen.
Deze gitaar komt tezamen met de LAG uit België enik kon in NL geen winkel vinden die deze gitaren verkocht.
Dus ben ik naar de homepage van Westone gegaan:
http://www.westone-guitars.com
Daar zag ik de adviesprijs staan van E 300,00 (berekend met Duitse BTW, Westone is nu ook in handen van een Duitse firma) die mij vrij reeël leek.
Je weet zelf ook dat de prijzen bij Musicstore en Thomann lager liggen dan in NL, kijk alleen maar naar de prijzen van Epi etc.
Deze gitaar is voor de rest prima, uitgevoerd met Wilkinson hardware, humbuckers, tuners etc. (of is Vintage nu ook opeens bagger?) en hij klink gewoon goed.
De gitaar is keurig afgewerkt, ook het fretwerk etc.
Dat jij mij op basis van een prijs van een add op Musicstore in het twijfeltopic zet vind ik ronduit krankjorum, zeker omdat je zelf weet dat gitaren in een NL winkel over het algemeen hoger liggen.
Het is mij wel vaker opgevallen dat jij erg veel hier post, vooral Epi's, die wel goed bleken te zijn.
En dan nog iets, heb eerst een gitaar in je vingers gehad voordat je een mening erover hebt.
Laatst gewijzigd door geert1976; 16 mei 2010 om 12:46
Ik had hem al geëdit
dacht aan de geographische lokatie, verzamelwoede van LP's, veel posten hier. Wat mij deed editten was eigenlijk dat ik volgens mij wel ads van je gezien had en topic waarbij wat van de hand gedaan werd en toen waren de deals aanzienlijk beter. Dit leek me niet echt iets van jouw
Favorieten/bladwijzers