Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 48 van 55 EersteEerste ... 384647484950 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 471 t/m 480 van 544
    Senior Member

Standaard

Klopt, er zitten een paar kleine deukjes in de lak. Die zijn nog te herstellen, naar het schijnt, maar nu moet toch eerst even de boel af.
    En als ze netjes bijgewerkt zijn, is het natuurlijk alleen maar een kwestie van tijd voor ik er weer een nieuwe in maak... Dus misschien is het niet eens de moeite waard, dat moet ik nog even bedenken.
    I've got an inferiority complex - but it's not a very good one...

Senior Member

Standaard

die toets ziet er zalig uit! (de rest ook trouwens).. ben benieuwd hoe hij klinkt! (en ik zal niet de enige zijn vermoed ik )
    fenders stuiteren, gibsons breken

stem op mijn vriendin..! please?
    --Jenneke - Bestemming Onbekend--

Senior Member

Standaard

wat een prachtige gitaar, alleen die slagplaat vind ik ontzettend jammer!
    het lijkt wel alsof die nog niet af is, ik zou hem met de vorm van de body mee laten gaan.
    ik vind het nu heel plomp ogen!

grtz,

Senior Member

Standaard

Wat een enorm mooie gitaar is / wordt dat!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robdop Bekijk bericht
    wat een prachtige gitaar, alleen die slagplaat vind ik ontzettend jammer!
    het lijkt wel alsof die nog niet af is, ik zou hem met de vorm van de body mee laten gaan.
    ik vind het nu heel plomp ogen!

grtz,
    Precies; ik zei "lomp", maar "plomp" is een beter woord. Zoals ik al zei: terwijl ik ermee bezig was, is het me niet opgevallen, maar nu ik de foto's terugzie, vraag ik me af of het niet wat eleganter kan. Misschien is het optisch bedrog, ik ga het volgende keer nog eens goed aankijken.
    Er zijn een paar punten waar ik aan vast zit: hij moet aan het uiteinde boven het f-gat komen te hangen, en de "flap" van het element moet er helemaal onder blijven. Maar vooral bij de nek zou hij nog wel wat smaller kunnen, waardoor de bocht langs de buitenkant wat zwieriger zou worden. En dat is volgens mij op dit moment nog wel vrij eenvoudig te doen.
    Ik vraag me intussen trouwens ook af of ik hem niet wat langer had moeten maken, uit functioneel oogpunt. Ik moet nog zien of ik mijn pink er fatsoenlijk op kwijt kan... Maar dan moet ik nog even goed studeren hoe ik die buitenste curve nog logisch houd. Hij moet over het f-gat heen blijven gaan, maar als hij aan de bovenkant smaller wordt, wordt hij aan de onderkant weer extra breed, en dat gaat toch echt de verkeerde kant op.
    Of hij moet niet hol maar bol gaan lopen, maar ik ben bang dat dat niet staat. En dat het weer veel te dik wordt, omdat hij toch weer langs het gat moet lopen.
    Maar goed, een stukje er aan plakken gaat nu toch niet meer lukken, dus als ik echt iets langers wil, dan moet er een hele nieuwe komen. Eerst maar eens in de praktijk kijken of het werkbaar is, en anders is het: back to the drawing board!

Senior Member

Standaard

Ik ben dit topic al een hele tijd aan het volgen,maar dit wordt echt een prachtige gitaar. Diep respect voor je geduld.

Standaard

wat een prachtige gitaar wordt dit, maar alles bij elkaar heeft dit een kleine 8000 euro gekost!?!?? als dit waar is is dat echt waanzinnig veel

maar het is wel de mooiste archtop ooit

mart

Senior Member

Standaard

Nee hoor, is niet waar...

Het is nog wat meer, met het materiaal erbij...

Standaard

wow, das wel veel geld

Senior Member

Standaard

Ach, andere mensen hebben ineens behoefte om een dikke Harley Davidson aan te schaffen, zullen we maar denken...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten