Je ziet ze niet veel , zijn ook maar kort gemaakt , in de USA worden ze nu echt gezocht door gitaristen die de 52RI te vintage vinden. 600 zou een koopje zijn.
Je ziet ze niet veel , zijn ook maar kort gemaakt , in de USA worden ze nu echt gezocht door gitaristen die de 52RI te vintage vinden. 600 zou een koopje zijn.
Volgens mij een mooie prijs (?)
http://www.whitstableguitars.co.uk/newarrivals.htm
Misschien zien jullie zulke dingen vaker, maar voor mij was deze aanpak vrij nieuw...
wie-is-er-zo-lief-om-gratis-een-gitaar-weg-te-geven
dat komt inderdaad uit de advertentie!
Ik vind het echt erg grappig. Je moet je ouwe meuk nog opsturen of brengen ook!
Ik vind het bijna jammer dat ik de vuilniszak vanochtend al heb weggedaan. Dat zijn ook spullen waar ik wel vanaf wil...
Nou ja, misschien werkt het. Dus, heb je geld over, stuur het maar naar me op!
Ja ik nam eigenlijk gelijk al aan dat ze zelf dan wel de verzendkosten betaald, maar als ik dan kijk naar haar spelling ga ik toch twijfelen. Nou ben ik niet zo'n zeikerd, maar als je iets aanbied doet je dat toch wel iets beter?
Zou wel leuk zijn als ze een lijstje bijhoud wat ze allemaal al ontvangen heeft!
Nieuwegein ligt tegen Utrecht aan. Daar hebben ze de straten momenteel vol liggen met spullen waar ze vanaf willen...![]()
Turn it up • Bring the noise
Nu staat er dat ze het eventueel ook wel wil ophalen als het in de buurt is![]()
Favorieten/bladwijzers