Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 388 van 593 EersteEerste ... 288338378386387388389390398438488 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.871 t/m 3.880 van 5928
    Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    tussen de kudde gitaren alhier heb ik drie stratjes gevonden

de eeuwige 3 P90 jap uit 85, de vroege usa RI van 86 en een herlakte squiertje met verrassend veel mojo en een zalig halsje (de originele pups van de jap zitten nu hier in)

ik doe mijn best maar mijn fotokunsten staan duidelijk nog niet op punt, soit

de witte en de SBurst zijn jarenlang mijn workhorses geweest, is eraan te zien
    Wat een heerlijke stratjes daar. Echt identiek zoals ik ze zou willen! Mocht je ooit van plan zijn om eentje te verkopen...
    It’s like I’m in the fourth dimension and somebody is asking me to describe it verbally and, that’s where the fourth dimension is all about. It’s no words, no symbols, no images, all pure real energy and vibrations.

Senior Member

Standaard

ben niet zo fetisj achtig op gitaarvlak maar de witte gaat nooit weg wegens geweldig goed en veel meegemaakt. de sunburst kan ook niet weg wegens enige strat met echt goede stratklank die ik heb.
    het squiertje heb ik es candyapple green gedaan naar vb van strat waar clapton wel es op speelde, al heb ik niks met ol' clap. Ik zou er zonder kunnen maar het ding zou nooit opbrengen wat het echt waard is vanwege chinees en squier, terwijl het een verdomd fijn plankje is, ik gebruik het wel es in de studio als ik een punky sound nodig heb

Member

Standaard

ben niet zo fetisj achtig op gitaarvlak maar de witte gaat nooit weg wegens geweldig goed en veel meegemaakt. de sunburst kan ook niet weg wegens enige strat met echt goede stratklank die ik heb.
    het squiertje heb ik es candyapple green gedaan naar vb van strat waar clapton wel es op speelde, al heb ik niks met ol' clap. Ik zou er zonder kunnen maar het ding zou nooit opbrengen wat het echt waard is vanwege chinees en squier, terwijl het een verdomd fijn plankje is, ik gebruik het wel es in de studio als ik een punky sound nodig heb
    Je hebt meer dan groot gelijk! Die witte daar moet je wel verliefd op zijn, aangezien je er al lang op speelt en pickups naar je zin in hebt laten zetten. Hetzelfde geld voor je sb

Welke reeks is die squier? En hoeveel heb je er voor betaald om hem te herlakken? Is het nitro of poly lak?
    It’s like I’m in the fourth dimension and somebody is asking me to describe it verbally and, that’s where the fourth dimension is all about. It’s no words, no symbols, no images, all pure real energy and vibrations.

Senior Member

Standaard

als je naar mijn sig kijkt zal je begrijpen dat ik niks laat doen ...
    squier is gewoon motip, was mijn allereerste lakjob ooit, zou'm nog es ooit moeten polijsten maar geen tijd meer

Member

Standaard

als je naar mijn sig kijkt zal je begrijpen dat ik niks laat doen ...
    squier is gewoon motip, was mijn allereerste lakjob ooit, zou'm nog es ooit moeten polijsten maar geen tijd meer
    Ahja, nu zie ik het ook. En om welke squier gaat het hem juist? Ben je tevreden over de prijs/kwaliteit? Ik zoek ook een low-budget stratje.

Standaard

Mijn Haar Strat met Suhr Fletcher Landau pickups.

Senior Member

Standaard

ik kan van een vriend voor 30 euro een london city stratocaster overnemen
    hij zegt dat het een vs 1 is maar ik kan er niks over vinden
    hij zegt dat hij heel erg op een spitfire lijkt.
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rozh Bekijk bericht
    Nou, da's mooi.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rozh Bekijk bericht
    Ey, tof dude!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Senior Member

Standaard

ohja stom...komt ie
    weet iemand wat meer van die gitaar? is het een goede deal?:P hoe is die in vergelijking met bijv een squier ?
    Laatst gewijzigd door rozh; 10 mei 2010 om 01:40
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten