Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1016 van 1214 EersteEerste ... 16516916966100610141015101610171018102610661116 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.151 t/m 10.160 van 12136

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lauke_101 Bekijk bericht
    Vox V847a -> zelfbouw Fuzz Face met meer mods dan goed voor je is -> true bypass/feedback looper (helemaal linksonder) -> Schaller volume pedaal (1960s) -> Ibanez DE-7
    In de looper zitten: EHX Bigg Muff met een paar mods -> EHX Deluxe Electric Mistress (1970s) -> DOD/Digitech PDS1000 digital delay (1980s) -> EHX Small Stone nano

En dat alles op een Gorm plankje van de Ikea met zelfgemaakte patchkabels

1 van de leukste planken ik tijden! Een lekkere verzameling allegaar, niet gehinderd door mode! Top!
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

— Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeroenP Bekijk bericht
    Gaaf! Ik gebruik hetzelfde plankje in mijn kist, maar dat weet je denk ik wel:P Wanneer komt je dapje eromheen?
    Dat weet ik kerel
    Na de Gretsch denk ik maar, heb op het moment ook niet echt de tijd om weer te gaan knutselen. Al komen er van de zomer nog een paar gigs aan als het meezit.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    1 van de leukste planken ik tijden! Een lekkere verzameling allegaar, niet gehinderd door mode! Top!
    Danku! Ik noem het zelf oude meuk en gefröbeld spul
    Maar het klinkt prima en ik ben er wel happy mee. Er zit overigens nog een SHO clone in de pijplijn en verder zie ik wel.

Senior Member

Standaard

Vox V847a -> zelfbouw Fuzz Face met meer mods dan goed voor je is -> true bypass/feedback looper (helemaal linksonder) -> Schaller volume pedaal (1960s) -> Ibanez DE-7
    In de looper zitten: EHX Bigg Muff met een paar mods -> EHX Deluxe Electric Mistress (1970s) -> DOD/Digitech PDS1000 digital delay (1980s) -> EHX Small Stone nano

Nice boardje, en die past goed in een SM48 case?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Metalheart Bekijk bericht
    Als het goed is glijdt hij er zonder hulp in

Al wil ik dan denk ik wel sjiek gaan doen en een patchbay maken met locking jacks, daar vind ik dat klepje in de SM48 veel te leuk voor. Komt wel, komt wel. Eerst nog een nieuwe gitaar, die booster af en misschien nog een pedaaltje erop, dat gaat nu makkelijker dan in een case.

Standaard

leuke board laurent
    ik zie dat je nog steeds mijn oude vox wah gebruikt

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Metalheart Bekijk bericht
    Hij past net niet. Ik moest er een klein stukje afzagen aan beide zijkanten. Mijn plankje is iets meer verzaagd, ook mede doordat ik kleinere effecten gebruik dan Laurent. Minder plek nodig:P Ik post ff een foto. Binnenkort komt er weer een kleine update.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nightraven Bekijk bericht
    leuke board laurent
    ik zie dat je nog steeds mijn oude vox wah gebruikt
    Ik heb hem nog erop ja
    Al moet ik zeggen dat ik hem niet zo heel veel gebruik, omdat ik domweg niet veel muziek speel waar wah in voor komt Misschien dat hij er af gaat voor een wh10/wh10 reissue. Ook dat volumepedaal gaat ooit pleite omdat hij domweg enorm is vergeleken met een Boss FV.

En zo blijf je aan de gang he
    Hoe ziet jouw setup er op het moment uit trouwens?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeroenP Bekijk bericht
    Hij past net niet. Ik moest er een klein stukje afzagen aan beide zijkanten. Mijn plankje is iets meer verzaagd, ook mede doordat ik kleinere effecten gebruik dan Laurent. Minder plek nodig:P Ik post ff een foto. Binnenkort komt er weer een kleine update.

hoe bevalt dat danelectro pedaaltje? geen gekke tonesuck of andere 'degradatie' ?
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht
    hoe bevalt dat danelectro pedaaltje? geen gekke tonesuck of andere 'degradatie' ?
    Bevalt prima! De danelectro is stiller en transparanter dan bijvoorbeeld een ge-7. Hij bevalt prima. En dat is voor mij reden genoeg om hem te houden. Wellicht dat bij een financiele meevaller hij vervangen wordt door een 10-band eq of een par. eq. Al zal dat wel even duren aangezien mijn studiefinanciering niet voldoende is voor een aanvulling, en al mijn duurverdiende centjes reeds geinvesteerd zijn in deze prachtige hobby.

Senior Member

Standaard

Simpel doch doeltreffend, mijn pedalenplankje:

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten