Dat weet ik kerel
Na de Gretsch denk ik maar, heb op het moment ook niet echt de tijd om weer te gaan knutselen. Al komen er van de zomer nog een paar gigs aan als het meezit.
Danku! Ik noem het zelf oude meuk en gefröbeld spul
Maar het klinkt prima en ik ben er wel happy mee. Er zit overigens nog een SHO clone in de pijplijn en verder zie ik wel.
Als het goed is glijdt hij er zonder hulp in
Al wil ik dan denk ik wel sjiek gaan doen en een patchbay maken met locking jacks, daar vind ik dat klepje in de SM48 veel te leuk voor. Komt wel, komt wel. Eerst nog een nieuwe gitaar, die booster af en misschien nog een pedaaltje erop, dat gaat nu makkelijker dan in een case.
Ik heb hem nog erop ja
Al moet ik zeggen dat ik hem niet zo heel veel gebruik, omdat ik domweg niet veel muziek speel waar wah in voor komtMisschien dat hij er af gaat voor een wh10/wh10 reissue. Ook dat volumepedaal gaat ooit pleite omdat hij domweg enorm is vergeleken met een Boss FV.
En zo blijf je aan de gang he
Hoe ziet jouw setup er op het moment uit trouwens?
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
Bevalt prima! De danelectro is stiller en transparanter dan bijvoorbeeld een ge-7. Hij bevalt prima. En dat is voor mij reden genoeg om hem te houden. Wellicht dat bij een financiele meevaller hij vervangen wordt door een 10-band eq of een par. eq. Al zal dat wel even duren aangezien mijn studiefinanciering niet voldoende is voor een aanvulling, en al mijn duurverdiende centjes reeds geinvesteerd zijn in deze prachtige hobby.
Favorieten/bladwijzers