Ik zeg niks over afstanden...
Afgelopen maandag even op en neer naar Amsterdam geweest voor een Epiphone DR220 S voor het vrouwtje. Ben je vanaf Den Bosch toch een uur of 2,5-3 mee zoet. Die A2 is ook zo geweldig!...
Ik zeg niks over afstanden...
Afgelopen maandag even op en neer naar Amsterdam geweest voor een Epiphone DR220 S voor het vrouwtje. Ben je vanaf Den Bosch toch een uur of 2,5-3 mee zoet. Die A2 is ook zo geweldig!...
Who needs a signature?
Deze Gibson staat inmiddels bij mij in de woonkamer.
Ik heb gisteren de Washburn goed kunnen verkopen en toen maar besloten om te bellen en ik heb hem opgehaald, de gitaar is elke cent waard, deze gaat mijn collectie in.
De Marauder die ik al had doe ik in de verkoop.
Ik heb gisteren deze gitaar vastgehad en bekeken en het verhaal erachter gehoort.
De huidige eigenaar heeft deze gitaar in de jaren 80 gekocht in een winkel in Friesland, toen hij nog student was.
De hals, hoe vreemd het ook klinkt, hoort erop evenals de slagplaat.
De hals/hiel is identiek aan mijn Epi 290 en de slaplaat is duidelijk machinaal gemaakt en niet handmatig of zelfgemaakt, hij hoort erop.
Kortom een unieke gitaar en dat heb ik hem ook gezegd en dat die ook voorbij is gekomen op dit forum.
De gitaar was ook in een uitmuntende staat, evenals de Gibson die ik bij hem heb gekocht.
De betreffende Aria haalde hij waarschijnlijk weer van MP af, want zijn vrouw speelt ook gitaar en vond de Aria eigenlijk wel erg fijn
Die BFG is een dikkke tip!!
Heb weinig gitaren in m'n hand gehad die beter klinken dan een BFG.
(Let wel op de quality control btw, ik zou hem niet blindelings kopen.
Ik heb 2 BFG's en die spelen en klinken echt verschillend. 1tje is ook bijna 2 keer zo zwaar als de ander. Maar beiden zijn super)
Gitarist van Delain. Vengeance. Tri-Head.
www.facebook.com/timosomers
Timo Somers uses Aristides Guitars & Koch Amps & Dean Markley Strings.
Toch maar even hier navragen:
http://link.marktplaats.nl/340972935
is dit het geld waard om het op te gaan halen? 450 is echt de bodemprijs...doen of niet doen?
Gibson, what else...?
450 euro lijkt me in dit geval een heel redelijke prijs ....
Favorieten/bladwijzers