Dat is een mooi prijsje. Net even te ver hier vandaan.![]()
Dat is een mooi prijsje. Net even te ver hier vandaan.![]()
ALLES IS VERKOCHT!
Ik zit al dagen op die BFG te gassen, maar het is weer in zo'n fucking uithoek
Als het nou nog in Drenthe was, vooruit...
Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.
er gaat niets boven groningen, ohja, warffum![]()
Mag ik daar even om lachen...?![]()
700 km. voor een Les Paul in Zierikzee vanuit Zuidbroek. Maar hij is elke kilometer waard!!
Maar je hebt gelijk, Spirit. Als je een gitaar echt graag wilt (of in ieder geval testen), moet je er gewoon voor gaan als je de mogelijkheid hebt!
Dat neemt niet weg dat ik een voor morgen gepland tripje naar Waalre voor een Custom SG toch even in de ijskast moest zetten. Hopen dat die gitaar er nog even blijft. Opsturen was geen optie voor de verkoper, helaas.
Gr. C.
Tja, ik ben een keer een hele dag onderweg geweest voor een gitaar waarvan ik binnen twee minuten nadat ik hem vast hield wist dat ik hem niet wilde kopen. Niet mijn hobby.
Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.
Ook niet mijn hobby! maarja kan gebeuren!
@
Guitarkid! die Bugera klonk goed jo gisteren! zowel met je strat als je tele en je Les paul!
----
// City Of Life //
Shit, was jij dat toch wel !!! Ik twijfelde dus even. Was gebleven, man, dan hadden we even in de kleedkamer kunnen kletsen!
Dank je voor het compliment. Maar inderdaad wel een lekkere versterker, gewoon je vooroordelen aan de kant zetten! Ideaal voor dit soort klusjes !
On topic (nou ja...) : voor die les Paul Standard heb ik dus die rit van 700 km. gemaakt. Liefde op het eerste gezicht/gevoel ! Maar 't had ook heel anders kunnen uitpakken.
Gr. C.
Laatst gewijzigd door guitarkid; 30 april 2010 om 19:51
Favorieten/bladwijzers