Main board:
ST-200 tuner -> Octave-X -> Landgraff MoD -> Timmy -> Arion SCH-1 -> EHX DMM -> Boss DD-20 -> Empress Tremolo -> SHO clone
Blues board:
RMC-3 -> Strobostomp -> Ultravibe -> MJM Bluesdevil -> Maxon AD-80 -> Fatboost
![]()
Main board:
ST-200 tuner -> Octave-X -> Landgraff MoD -> Timmy -> Arion SCH-1 -> EHX DMM -> Boss DD-20 -> Empress Tremolo -> SHO clone
Blues board:
RMC-3 -> Strobostomp -> Ultravibe -> MJM Bluesdevil -> Maxon AD-80 -> Fatboost
![]()
Practice cures most tone issues - John Suhr![]()
Nou, aan je tuners kan het niet liggen![]()
Ik heb niet alle Mad Professor pedalen getest, maar de Sweet Honey Overdrive vond ik toch echt wel een klasse apart.
Wellicht dat er ook nog kwaliteit tussen de boetiek-pedalen zit, je moet het er alleen wel zelf uithalen, en niet alleen afgaan op meningen van anderen.
Dat geldt natuurlijk niet alleen voor pedalen...
Altijd fijn om je weer even voorbij te zien komen jeroMooie boards!
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Mijn bescheiden board. Hier speel ik al jaren mee en voldoet prima voor mijn genre(pop, rock en blues).
![]()
Nee hoor, dat is geen domme vraag. Ik heb hem op de 'groei' gekocht. Ik zit nog te denken om een wah te kopen. En ik hou van een ruim board, dan trap ik niet zo gauw mis. Ook vind ik het gemakkelijk om patchkabeltjes te kunnen verwisselen, vandaar de ruimte ertussen.
update.
Vox Wah, pitch black tuner, mxr dyna compressor, fulltone fulldrive 2 mofset, mxr 108 classic fuzz, boss dd-7, loop station. DC Brick.
"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." - Jimi Hendrix
thnx. Volgorde:
RMC1 - FF - RAF Mirage - Sherlock Tremit - OCD - DNA Virtual Tube - Korg DT10 - EHC Microsynth - EHX Memoryman - EHX Big Muff ('72) - SHO
Wat wil je er over weten? De FF wil geen buffer voor zich hebben, dus die staat vrij vooraan in de keten. Met de wah ervoor kun je hele freaky dingen uit die FF halen. Probleem blijft dat de FF kei- en de keihard is. Blijft tricky in gebruik, vind ik. Maar die sound!
De Mirage en de DNA Virual Tube staan altijd aan, maken mijn basissound. (En da's niet heel clean, idd)
OCD gebruik ik voor basisscheur, op High Peak, maar niet heel veel drive.
De Big Muff staat heel bewust áchter de MemoryMan. Ik ben dol op analoog, en de combinatie van die twee pedalen geeft prachtige zweverige en volle indie-sounds.
De rest staat wel op logische plaatsen.
De dubbele output op de SHO werkt nog niet naar behoren, ben ik mee aan het prutsen.
Ook de MicroSynth heeft kuren. Omdat D_H niks kon vinden, verdenk ik de voeding. Daar even mee prutsen, dus.
Mijn vorige was groter. Dat sloeg nergens op.
nee, dat zou niet werken, he? ;-)
Dank!
Laatst gewijzigd door Dweezman; 30 april 2010 om 11:55
Kaminski on Spotify https://open.spotify.com/album/3i96d...Q3u7fR-oPs8RHw
Kaminski on Spotify https://open.spotify.com/album/3i96d...Q3u7fR-oPs8RHw
Favorieten/bladwijzers