Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 521 van 1797 EersteEerste ... 2142147151151952052152252353157162110211521 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.201 t/m 5.210 van 17961

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door newbreed Bekijk bericht
    Staat er ook duidelijk bij: geimporteerd uit China.
    dat vertelt de leek nog niet dat het een nepperd is, tegenwoordig laat elk merk ook wel modellen in china maken en als je daar niet in thuis bent dan ben je gemakkelijk te neppen met zoiets.

Standaard

deze is ook fake geloof ik: http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...fta_ind=7&fs=1

die trussrodcover is van een epiphone

Edit: en grover tuners!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    dat vertelt de leek nog niet dat het een nepperd is, tegenwoordig laat elk merk ook wel modellen in china maken en als je daar niet in thuis bent dan ben je gemakkelijk te neppen met zoiets.
    http://www.youtube.com/watch?v=nFFvrHHct70

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LesPaul1612 Bekijk bericht
    deze is ook fake geloof ik: http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...fta_ind=7&fs=1

die trussrodcover is van een epiphone

Edit: en grover tuners!
    nee hoor, gewoon een customtrusrod cover met 2 schroeven en gibson heeft wel vaker grover tuners gebruikt (de rest van de gitaar ziet er verder ook goed uit; ebben toets met parelmoerinleg ipv rosewood met plastic)
    life sucks and then you die

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Morio66 Bekijk bericht
    En zo blijkt dat er aan zo'n chinees net zo veel/misschien wel meer handwerk zit, dan aan een dure Gibson of Fender.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    http://link.marktplaats.nl/342175366

echt veel te duur...... en niet de fijnste kopie, met die dunne neckpocket.
    Deze discussie durf ik wel met je aan hij is namelijk van mij. Ik geef onmiddellijk toe dat er goedkopere zijn langsgekomen. Soms zelfs veel goedkopere. Echter is dit veelal wel geweest omdat er bijna geen referentie is geweest voor deze gitaren. Hij heeft overigens geen dunne neckpocket, en mijn prijs is nog de vraagprijs. Ik heb hem naast 2 gibson's gehad, en hij deed er niet voor onder.

Kwalitatief gezien is dit echt een supergitaar en in een hele goede staat. Er komt echt een heel goed geluid uit, maar ja, is niet echt licht om je nek.. Ik heb er een redelijk bedrag voor betaald en wil er natuurlijk wat voor terugzien. Afijn Gert, er is een publiek voor, ik begrijp ook dat mensen het niks vinden. En Chinese dubbel necks zijn tegenwoordig al voor 200 euro te koop.

Standaard

spam? 10tk

Senior Member

Thumbs down

Lijkt me eerder een kwestie van 'hoor en wederhoor' Als wij het recht hebben om commentaar te geven op andermans advertenties, hebben de adverteerders ook wel het recht om zich hier te verdedigen lijkt me. Het zou iets anders zijn als hij zelf over z'n advertentie begonnen was.

Senior Member
    Blog Entries
    2

Thumbs up

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram+ Bekijk bericht
    Lijkt me eerder een kwestie van 'hoor en wederhoor' Als wij het recht hebben om commentaar te geven op andermans advertenties, hebben de adverteerders ook wel het recht om zich hier te verdedigen lijkt me. Het zou iets anders zijn als hij zelf over z'n advertentie begonnen was.
    volledig mee eens!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram+ Bekijk bericht
    Spijker op de kop, Bram !!!!
    Ik moet wel zeggen dat ik de vraagprijs ook wel aan de "sportieve" kant vind , maar dat is zijn goed recht. Dat wil ik dan ook niet twijfelachtig noemen.

Gr. C.
    Laatst gewijzigd door guitarkid; 30 april 2010 om 13:10
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten