deze is ook fake geloof ik: http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...fta_ind=7&fs=1
die trussrodcover is van een epiphone
Edit: en grover tuners!
Deze discussie durf ik wel met je aanhij is namelijk van mij. Ik geef onmiddellijk toe dat er goedkopere zijn langsgekomen. Soms zelfs veel goedkopere. Echter is dit veelal wel geweest omdat er bijna geen referentie is geweest voor deze gitaren. Hij heeft overigens geen dunne neckpocket, en mijn prijs is nog de vraagprijs. Ik heb hem naast 2 gibson's gehad, en hij deed er niet voor onder.
Kwalitatief gezien is dit echt een supergitaar en in een hele goede staat. Er komt echt een heel goed geluid uit, maar ja, is niet echt licht om je nek.. Ik heb er een redelijk bedrag voor betaald en wil er natuurlijk wat voor terugzien. Afijn Gert, er is een publiek voor, ik begrijp ook dat mensen het niks vinden. En Chinese dubbel necks zijn tegenwoordig al voor 200 euro te koop.
Lijkt me eerder een kwestie van 'hoor en wederhoor'Als wij het recht hebben om commentaar te geven op andermans advertenties, hebben de adverteerders ook wel het recht om zich hier te verdedigen lijkt me. Het zou iets anders zijn als hij zelf over z'n advertentie begonnen was.
Laatst gewijzigd door guitarkid; 30 april 2010 om 13:10
Favorieten/bladwijzers