foto's.
hier de bewuste 2K spuitbus
hier de tank zonder deze lak
![]()
hier wat foto's met de lak, jammer genoeg toch een paar 'lopers' erin
![]()
hier een paar specifieke testen.
soms willen mensen hier op het forum hun gitaar beschilderen.
gebruik zelf veel talens decorfin acryl hobby verf
heb dus een vuren plank in de motip grondverf en daarna metallic zilver gespoten.
hierna een simpel schilderingtje gedaan met decorfin waaronder ook hun zilver verf.
de 2K lijkt de boel niet op te vreten, maar kijk zelf maar.
verder had ik nog een stuk eiken parket dat redelijk geschuurd was, met clou wat zwart aangebracht en daarna met poetswas brons/koper en goud stukken bedekt.
rustins danish maakt dit weer vloeibaar en haalt het effect weg, de 2K niet
![]()
ik zoek dus een specifiek effect.
had nog een stuk esdoorn, niet geschuurt dus met heerlijke hoogte verschillen zodat de koper en goud was ook in de porien gepoets kon worden en verder uitgewreven.
als je het hout dan draait krijg je echt een beetje 'sparkelijk' het leeft wat meer.
zelfde blokje hout op dezelfde manier vastgehouden maar andere hoek van fotograferen
dit stukje hout zoog de lak echt op en het zit er nog niet dekkend op.
vind het effect zelf wel heel mooi alleen komt dat niet goed tot zijn recht op foto's
dus mijn conclusie, super spul alleen wel een goed dampmasker gebruiken
al met al hoop ik dat jullie hier wat aan hebben
Hallo allemaal!
Even een vraagje over gelakte gitaren... Is het werkelijk zo dat je 2-6 maand moet wachten vooraleer je aan het opschuren en buffen begint? Ik heb namelijk in een of andere "factory guitar finish" pdf van 'n maat gelezen dat dit het geval zou zijn?
Dat zou ik wel een beetje zonde vinden gezien ze hier al 7 dagen ofzo elke dag 2 laagjes lak krijgt en ik dacht "hmm 2 weken en dan ga je mooi blinken"
Bart || "Simplicity is the ultimate sophistication" -- Leonardo Da Vinci
In my case: When there's GAS... the only way to Acquire is to Build
Hmm ... niemand die me verder kan helpen?
Bart || "Simplicity is the ultimate sophistication" -- Leonardo Da Vinci
In my case: When there's GAS... the only way to Acquire is to Build
Favorieten/bladwijzers