onvoorstelbaar mooi, deze foto's sla ik op in mijn speciale mapje waarin alleen plaatjes staan van de allermooiste gitaren....
VAKWERK!
Edit : even een van je plaatjes mee overhalen naar deze nieuwe pagina:
![]()
onvoorstelbaar mooi, deze foto's sla ik op in mijn speciale mapje waarin alleen plaatjes staan van de allermooiste gitaren....
VAKWERK!
Edit : even een van je plaatjes mee overhalen naar deze nieuwe pagina:
![]()
Respect!!!, wat een geweldige gitaar![]()
Ik zou mezelf helemaal opvreten als ik iedere keer zo lang moest wachten om er weer aan te kunnen werken, haha! Maar het resultaat mag er zeker zijn. Iedere keer dat ik in dit topic kom, ziet hij er steeds beter uit!
super, echt super.
het lijkt wel alsof je er vloeibare plastic over heb gegooid.
is dit nog speciale lak oid?
keep this up![]()
Het is "gewone" nitro, als ik het goed begrepen heb. Nogmaals: ik heb het dus niet zelf gedaan, hij is een tijd uit logeren geweest bij een autospuitbedrijf waar ze ook dit soort dingen doen. En ze kunnen het wel, heb ik de indruk.
Ik moet het met mijn andere projectje toch zelf maar eens proberen, dat lakken, maar ik vraag me af of ik dan ook nitro kan/wil gebruiken. Schijnt toch nogal goor spul te zijn. Maar voor deze was het eigenlijk wel de beste optie.
I've got an inferiority complex - but it's not a very good one...
hier zijn woorden overbodig...
It's not the fall that kills... It's the sudden stop at the end.
Ik sluit me bij al het voorgaande aan en wou ook nog zeggen:
WOW!
gefeliciteerd.
Die komt bij mij voorlopig op nr. 1 bij Mooiste gitaar van gitaarnet verkiezing. Echt schitterend!
bij mij ook!
Favorieten/bladwijzers