Ja, idd. De Ross phaser is weer terug en werkt naar behoren.
Ook de WH10V2 is terug van D_H.
Deze is nu ook helemaal goed, geen tonesuck (True Bypass), en hij lijkt even fel dan versie 1 nu (heb nog niet goed ge-AB't, maar hij klinkt gewoon goed nu).
Edit: en ja, een FC-50 heb ik nog, gebruik ik in de oefenruimte, en ik heb er al over zitten denken om deze op m'n "vaste" board te zetten.
Laatst gewijzigd door Henri H; 21 april 2010 om 13:56
Da's ook nog een idee, scheelt in ieder geval 1 pedaal op m'n huidige board.
Echter, ik schakel de kanalen van m'n amp via m'n Replifex, daar heb ik dus geen aparte pedalen meer voor nodig, en dat bevalt eigenlijk heel goed.
Het leek me gewoon leuk om 's te kijken of ik zonder midi zou kunnen.
Leuk plankje! Maar haal die afzichtelijke sticker van je Sparkle Drive joh! Je weet zelf echt wel wat je instellingen zijn.Wat is dat groene Flex doosje? En waar dient dat Altoids doosje voor? Die zie je ook geregeld op TGP.
Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"
Sticker is idd afzichtelijk, wanstaltig zelfs, maar mijn geheugen verbiedt me dit weg te halen....
Groene flex doosje is een Rockett Pedals Flexdrive imho de meest veelzijdige overdrive op de markt op dit moment.
Dat Altoids doosje; jaha, daar zit de MoJo in natuurlijk...![]()
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
dat is nou leuk !
ik neem aan dat die 4 switches, 2 zijn voor CC op CTL1/2 en de andere 2 op EXP1/2 (en in je voorbeeld Phaser/Pitch-shifter/Flanger/Reverb?) en dat de up/down ook op de bank up/down zit?
kon je op die Exp-ingangen ook switches aansluiten (met waarden 0 en 128 on/off neem ik aan?)
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
Favorieten/bladwijzers