Wat een waardeloze lui, die van Snarenshop.
Had ik dit maar eerder geweten!
ik probeer nu mn geld terug te krijgen en maak met plezier overal
waar het kan negatieve reclame voor snarenshop.nl!
Geen aanrader dus!
Wat een waardeloze lui, die van Snarenshop.
Had ik dit maar eerder geweten!
ik probeer nu mn geld terug te krijgen en maak met plezier overal
waar het kan negatieve reclame voor snarenshop.nl!
Geen aanrader dus!
Dikke week geleden wat besteld en tot op heden nog niets gehoord... op zijn minst vreemd. Hoop dat daar stel verandering in komt!
En ook gewoon keihard blijven bestellen daar... Goed bezig jongens.
![]()
Haha, verbazingwekkend inderdaad sommige gitaristen. Ik doe al jaren zaken met lordofthestrings, nooit gezeur en altijd snelle levering tegen een goede prijs. Doe jezelf een lol en ga voor een betrouwbaar adres zoals LOTS, Thomann, etc.
Ik wacht nu twee weken op een bestelling bij Snarenshop.nl. Net nog maar eens mailtje gestuurd. Dit is de eerste keer dat ik een nare ervaring heb met een (Nederlandse) webshop. Hopen dat het snel wordt opgelost.
Tja, als die ene webshop al die dingen die je zoekt wel heeft... volgende keer maar gewoon weer bij Thomann e.d. bestellen. Dan ligt een pakketje binnen 3 dagen op de deurmat...
Even een vraagje over nekymusic: welke verzendoptie kan ik het beste kiezen voor een paar setjes snaren?
ik kies altijd onverzekerd. gewoon de goedkoopste. gaat tot nu toe goed.
Tic Nerveux
P.S. ik heb het pakketje uiteindelijk wel ontvangen. Heeft een kleine maand geduurd...
Beheerder van de site snarenshop.nl is Dijkmans Muziek te breda van dhr. Jan Willem van Zanten, rechtstreeks tel.nr: 076-5145114. Gewoon even bellen en spullen worden geleverd. Jammer dat het via deze omweg moet. De snarenshop telefoon wordt nooit beantwoord evenals emails. Dus: Bel Jan Willem rechtstreeks en uw probleem wordt hopelijk opgelost. Succes! Mij is het ook gelukt!![]()
Favorieten/bladwijzers