lijkt me ook een toffe delay...jammer dat je maar een paar geluiden kan opslaan
veel plezier ermee!
lijkt me ook een toffe delay...jammer dat je maar een paar geluiden kan opslaan
veel plezier ermee!
ik heb niet de hele topic doorgelezen maar hoe is die electro harmonix #1echo?
want ik ben ook opzoek naar een nieuwe delay.
ik speel nu op een digitech digital delay en die vind ik niet super![]()
Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab
4 plus de manual stand (zoals de regelaars staan op moment van schakelen). Ik doe het er voor hoor. Als ik te kort kom ga ik weer wat anders verzinnen. 4 programma's maken is al niet mijn ding :-) Wat ik wel jammer vindt is dat je ze niet kunt back-uppen. Maar daar had ik eerder aan moeten denken.
Thnx, ik zal er zeker veel plezier mee hebben!
Tijd voor een nieuwe slogan.......
"Spellingcontrole" is geen officieel Nederlands woord: http://woordenlijst.org/zoek/?q=spelling![]()
Mooie spullen, maar kun je ook een beetje spelen?
Volgens het woordenboek van mijn Firefox wel, en dan heb ik het woord niet zelf toegevoegd voor zover ik weet..
Mijn Ibanez DL10 is touwens vandaag binnen gekomen.
De eerste indruk is niet slecht, maar ik heb ook niet de indruk dat ie beter klinkt dan de delay uit m'n Replifex, integendeel.
Vanavond ff verder checkuh.![]()
Ik heb ook een DL10 en ben er niet wild van eigenlijk. Ik vind zelfs de delay op m'n Cube30 beter, kun je nagaan.Mijn Ibanez DL10 is touwens vandaag binnen gekomen.
De eerste indruk is niet slecht, maar ik heb ook niet de indruk dat ie beter klinkt dan de delay uit m'n Replifex, integendeel.
Iemand enig idee met welk (Boss, waarschijnlijk) pedaal dié delay te vergelijken is ? DD3 of zo ?
Of... zou het kunnen dat die ingebouwde Cube30 delay in een soort interne effectloop zit : De DL10 staat bij zowel de Blackheart als de Rocker30 voor de input (laatst in de keten) omdat ze geen effectloop hebben, en dat hij daardoor ehm... niet zo goed klinkt ?
Let there be rock.
For sale : niks.
Favorieten/bladwijzers