Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1002 van 1214 EersteEerste ... 250290295299210001001100210031004101210521102 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.011 t/m 10.020 van 12136
    Member

Standaard

Heey Dweezman!!!
    Waaaw super board man! Is die memory man goed?? wil hem misschien gaan halen maar bij lokale muziekwinkel hebben ze hem niet en kan dus niet uitprobere, hoe is jou ervaring ermee??

Senior Member

Standaard

Ha, ben benieuwd hoe lang ik het zal volhouden. Ik ben voor het moment al dat gesleur wat beu en deze kan mooi in de rugzak, lekker handig! Boss dm2 wordt binnenkort vervangen door een dm3. Geen idee waarom, eigenlijk.

Senior Member

Standaard

dm2 schijnt beter te zijn...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door titzenpitzer Bekijk bericht

Ha, ben benieuwd hoe lang ik het zal volhouden. Ik ben voor het moment al dat gesleur wat beu en deze kan mooi in de rugzak, lekker handig! Boss dm2 wordt binnenkort vervangen door een dm3. Geen idee waarom, eigenlijk.
    Heel erg mooi! Ik hou van planken met zo weinig mogelijk pedalen en daar toch de mooiste sounds uit te toveren!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    dm2 schijnt beter te zijn...
    Zal het binnen een paar dagen direct kunnen testen

Standaard

Zeker een leuk simpel bordje zo

Ik zou trouwens ook de DM2 laten staan

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Comfortably Daniel Bekijk bericht
    Zeker een leuk simpel bordje zo

Ik zou trouwens ook de DM2 laten staan
    helemaal aangezien hij geen reden heeft om hem te vervangen

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door titzenpitzer Bekijk bericht
    Zo was ik laatst ook begonnen: Tuner + Phaser + OD. Toen bleek ik toch niet zonder booster te kunnen. Wah had ik ook ineens voor 2 nummers nodig en delay kan soms ook nog wel wat gave dingen toevoegen...

Uiteindelijk toch weer alles op m'n bord gezet: Tuner, wah, phaser, OD, noise gate, booster en delay...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Zo was ik laatst ook begonnen: Tuner + Phaser + OD. Toen bleek ik toch niet zonder booster te kunnen. Wah had ik ook ineens voor 2 nummers nodig en delay kan soms ook nog wel wat gave dingen toevoegen...

Uiteindelijk toch weer alles op m'n bord gezet: Tuner, wah, phaser, OD, noise gate, booster en delay...
    Zo gaat mijn board er ook ongeveer uitzien, minus de noisegate (wanneer mn pedaltrain binnen is volgen er foto's). Even een vraagje. Hoe gebruik je de OD? Heb je één drive geluid, gebruik je de drive van je amp ook, of varieer je met de volumeknop van je gitaar? gewoon uit interesse omdat zelf nog een beetje worstel met de goede methode.

Senior Member

Standaard

Ssssshh!!
    Voor de band waar ik vanavond mee ga repeteren heb ik een overdrive, booster, distortion, POG, phaser en 2 delays nodig. Brrr. Toch wel jammer hoe mijn songs zo afhankelijk lijken te zijn van die bakjes

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten