Heey Dweezman!!!
Waaaw super board man! Is die memory man goed?? wil hem misschien gaan halen maar bij lokale muziekwinkel hebben ze hem niet en kan dus niet uitprobere, hoe is jou ervaring ermee??
Heey Dweezman!!!
Waaaw super board man! Is die memory man goed?? wil hem misschien gaan halen maar bij lokale muziekwinkel hebben ze hem niet en kan dus niet uitprobere, hoe is jou ervaring ermee??
dm2 schijnt beter te zijn...
Zeker een leuk simpel bordje zo
Ik zou trouwens ook de DM2 laten staan![]()
Zo was ik laatst ook begonnen: Tuner + Phaser + OD. Toen bleek ik toch niet zonder booster te kunnen. Wah had ik ook ineens voor 2 nummers nodig en delay kan soms ook nog wel wat gave dingen toevoegen...
Uiteindelijk toch weer alles op m'n bord gezet: Tuner, wah, phaser, OD, noise gate, booster en delay...![]()
Zo gaat mijn board er ook ongeveer uitzien, minus de noisegate (wanneer mn pedaltrain binnen is volgen er foto's). Even een vraagje. Hoe gebruik je de OD? Heb je één drive geluid, gebruik je de drive van je amp ook, of varieer je met de volumeknop van je gitaar? gewoon uit interesse omdat zelf nog een beetje worstel met de goede methode.
Ssssshh!!
Voor de band waar ik vanavond mee ga repeteren heb ik een overdrive, booster, distortion, POG, phaser en 2 delays nodig. Brrr. Toch wel jammer hoe mijn songs zo afhankelijk lijken te zijn van die bakjes![]()
Favorieten/bladwijzers