Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 6 van 12 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 115
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    Het lijkt me sterk dat die fysio er niets van afweet hoor.

Trouwens, waarom is die naam weggehaald (in mijn post). Dat is informatie die je met 1 klik tevoorschijn kunt toveren (en dus publiekelijk toegangkelijk).
    Dat waarom kun je in één klik tevoorschijn toveren. (Dezelfde klik als jouw klik trouwens)

Auteursrechtvoorbehoud
    Niets uit deze publicatie mag zonder voorafgaande uitdrukkelijke toestemming vanSIDN worden verveelvoudigd, openbaar gemaakt, worden opgeslagen in een gegevensbestand of worden overgezonden, in welke vorm dan ook, elektronisch, mechanisch, door middel van opname of anderszins. Voor deelnemers geldt dit voorbehoud onverkort, behoudens redelijkerwijs noodzakelijke verveelvoudigingen of openbaarmakingen ten behoeve van de werkzaamheden van deelnemers, zoals vermeld in de 'Algemene voorwaarden voor deelnemers'.

Tenminste, als ik het goed begrijp

Senior Member

Standaard

Ik heb een maand geleden een bestelling bij Snarenshop geplaatst. Wel betaald maar nog steeds niks ontvangen. Zelfs geen reactie op mijn mailtjes.
    Zeer kwalijke zaak. Het gaat om standaard D'addario snaren die iedereen op voorraad heeft. Dit is mijn 2e order, de 1e order wel ontvangen.

Wat kun je hier tegen doen?

Standaard

Hallo

Nou ik ben er ook ingetrapt.Verleden week snaren besteld nog niks binnen
    3x gemailt telefoon nemen ze niet op .(klootzakken)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keessie Bekijk bericht
    Hallo

Nou ik ben er ook ingetrapt.Verleden week snaren besteld nog niks binnen
    3x gemailt telefoon nemen ze niet op .(klootzakken)
    Daar hebben ze een uitvinding voor:

Je lokale muziekwinkel, bij afrekenen krijg je gelijk je spulletjes mee

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Daar hebben ze een uitvinding voor:

Je lokale muziekwinkel, bij afrekenen krijg je gelijk je spulletjes mee
    Ja aan de en kant heb je daar gelijk in, maar het moet toch niet zo zijn
    dat als je op internet wat besteld dat het je eigenschuld is als je niks ontvangt.Zal wel aan mij liggen

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keessie Bekijk bericht
    Ja aan de en kant heb je daar gelijk in, maar het moet toch niet zo zijn
    dat als je op internet wat besteld dat het je eigenschuld is als je niks ontvangt.Zal wel aan mij liggen
    bestellen via Internet is altijd een groter risico dan naar de plaatselijke muziekwinkel.

Je weet nooit welk persoon er aan de andere kant van de computer zit.

Banned

ideetje

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    bestellen via Internet is altijd een groter risico dan naar de plaatselijke muziekwinkel.

Je weet nooit welk persoon er aan de andere kant van de computer zit.
    Ik snap gewoon echt niet dat mensen tegenwoordig TE LUI zijn om gewoon even naar een lokale snarenboer te gaan. Tuurlijk is het niet netjes als je belazerd wordt via internet, maar het gebeurt nu eenmaal... Dat weet je, dus niet huilen!!! Hoe vaak moeten mensen nog zeggen dat je gewoon je shit niet via het www moet bestellen.. Pff.. Eigen schuld.

Senior Member

Standaard

Wat een geouwehoer zeg. Alsof het allemaal geheel en al zijn eigen schuld is...

Ik bestel zelf ook redelijk veel (lees: bijna alles) via internet, maar probeer wel een beetje uit te kijken met waar ik iets koop.
    Eerste bestellingen in het buitenland zijn bijvoorbeeld meestal geen dure zaken en ik wacht af hoe en hoe snel ik iets geleverd krijg.
    Dat is voor mij een beetje de maat voor de betrouwbaarheid, en als het me niet bevalt bestel ik er gewoon niet meer.

Maar als ze mij zo'n geintje flikken zoek ik tot op de bodem uit wie er achter zo'n site zit en zou ik daar eens een "huisbezoekje" brengen.
    Aangifte doen kan altijd nog en kan meestal pas nadat je de verkoper schriftelijk hebt verzocht om zijn verplichtingen na te komen.

Ik heb zelf namelijk ook ooit eens iets dergelijks bij de hand gehad met een door mijn vrouw betaalde spookfactuur voor haar bedrijf (180 euro).
    Ook deze persoon dacht nergens op te kunnen reageren en ik heb hem uiteindelijk via internet, Kamer van Koophandel en wat belletjes opgespoord en thuis opgezocht.
    Moest er meer dan 350 km voor op en neer crossen, maar meneer keek aardig op zijn neus toen ik uiteindelijk bij hem voor de deur stond.
    Na een hoop lulkoek en uitvluchten te hebben moeten aanhoren, heb ik na lang 'zeer aanwezig zijn' wel ons geld teruggekregen.

Wij moeten er hard voor werken, dan laat ik me niet zomaar bestelen door een of andere malloot die daar zelf te lui voor is of whatever reason more.

Een goed begin om personen achter een site te achterhalen is www.sidnl.nl (voor nederlandse sites) en www.whois.eu (europese).
    Nadere (adres)gegevens zijn simpel (voor een paar euro) bij kvk op te vragen.

Veel geluk met het terughalen van je geld, maestro.
    Laatst gewijzigd door Xtrme; 14 april 2010 om 12:09

Standaard

wat heel vel mensen niet weten is dat je dezelfde rechten heb bij een webwinkel als bij een gewone winkel dus je kan strafrechtelijke stappen ondernemen, als je de mails nog gewoon hebt maar niets hebt ontvangen.

Alleen bij veilingen kan je belazerd worden zonder dat je er iets tegen kunt doen. bij webwinkels heb je de rechten die je anders ook hebt.
    Epiphone Les Paul Standard plus '07
    Ibanez GAX 70 '03
    Ibanez MC924 '85 Bas
    Marshall JCM 900

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeiDRagonas Bekijk bericht
    Ik snap gewoon echt niet dat mensen tegenwoordig TE LUI zijn om gewoon even naar een lokale snarenboer te gaan. Tuurlijk is het niet netjes als je belazerd wordt via internet, maar het gebeurt nu eenmaal... Dat weet je, dus niet huilen!!! Hoe vaak moeten mensen nog zeggen dat je gewoon je shit niet via het www moet bestellen.. Pff.. Eigen schuld.
    Jaja opa... sorry dat ik het zeg maar dat is natuurlijk gel*l van een dronken aardbei. De Amazon's, Bol's, Ebay's en Thomann's van deze wereld doen al jaren uitstekende zaken met honderdduizenden tevreden klanten. Voor mij zijn de dagen ook echt voorbij dat ik heel Nederland doorreed op zoek naar die ene platenwinkel die die ene plaat had, ik zal daar gek zijn anno 2010. En eerlijk gezegd: met een fulltime baan, een drukke band en een kleine baby kan ik mijn zaterdagmiddag ook wel beter gebruiken dan in de rij bij Dirk Witte. Ik bestel snaren altijd bij lord of The Strings, nooit problemen mee. Dat betekent natuurlijk niet dat je elke vage prijzenvechter meteen moet vertrouwen, maar met wat googlen weet je snel wat voor vlees je in de kuip hebt.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten