Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 179 van 252 EersteEerste ... 79129169177178179180181189229 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.781 t/m 1.790 van 2514
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    MIJN NIEUWE AANWINST!

Speakers moeten zelfs nog ingespeeld worden! 't ding is in perfecte staat!
    Oeh, die is inderdaad wel mooi zeg! Zal wel een stuk beter klinken dan je harley

Zet em eens een keer op z'n kant met je rack ernaast, dat vind ik er altijd leip uitzien Ben wel benieuwd hoe het geheel nu klinkt! Misschien een rackmeeting organiseren?
    PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
    Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
    My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband

Senior Member

Standaard

Ik overweeg om een karretje te kopen om mijn rack op te zetten en dan zet ik beide cabinets aan weerszijden. Maar het moet wel flink breed staan voor een cool stereo-effect. Dus dan zou er alsnog ruimte tussen zitten. Het rack wordt nu wel zo hoog dat het een standalone begint te worden.
    Zijn er nog andere voordelen van het verticaal plaatsen van een cabinet, behalve een vergrote horizontale spreiding? Het is natuurlijk niet echt de bedoeling.

Rack-meeting lijkt me ook wel cool, maar dat gaat vast weer flink wat GAS veroorzaken. Bovendien hebben de meeste jongens nu een Axe-FX.

Senior Member

Standaard

MIJN NIEUWE AANWINST!

Speakers moeten zelfs nog ingespeeld worden! 't ding is in perfecte staat!
    Rok en fokking Roll!!!!

en +1 v.w.b. Rackmeet!

Senior Member

Thumbs up

Ik overweeg om een karretje te kopen om mijn rack op te zetten en dan zet ik beide cabinets aan weerszijden. Maar het moet wel flink breed staan voor een cool stereo-effect. Dus dan zou er alsnog ruimte tussen zitten. Het rack wordt nu wel zo hoog dat het een standalone begint te worden.
    Zijn er nog andere voordelen van het verticaal plaatsen van een cabinet, behalve een vergrote horizontale spreiding? Het is natuurlijk niet echt de bedoeling.

Rack-meeting lijkt me ook wel cool, maar dat gaat vast weer flink wat GAS veroorzaken. Bovendien hebben de meeste jongens nu een Axe-FX.
    Als je hem verticaal hebt, heb je wellicht een andere ietwat sterkere basrespons. Het geluid gaat sneller onder je door ipv naar je toe, maar daar heb je ook nog monitoren voor. Verticaal plaatsen neemt ook meer ruimte in (mits naast elkaar geplaatst) wat niet echt praktisch is voor optredens.

Ik wil eigenlijk nog wel zo'n 212 erbij om echt stereo te spelen, aangezien ik nu stereo met 1 412 speel. Maarja, ik wil zoveel

En juist die Axe-Fx'en zou ik wel tegenover mijn killer-rig willen zetten. Ben benieuwd of ze de lof waar maken
    PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps

Senior Member

Standaard

FF een kleine tip. Kijk uit met je GM2 zo boven de poweramp. De GM kan last krijgen van de warmte (hitte) van je ENGL poweramp. Na een gig gewoon ff voelen bij het display van de GM...wordt aardig warm. Heb wel eens op dit forum gelezen dat er displays uitvielen. 1 HE vrijlaten of de GM2 op een andere positie in je rack.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door habberdoedas Bekijk bericht
    FF een kleine tip. Kijk uit met je GM2 zo boven de poweramp. De GM kan last krijgen van de warmte (hitte) van je ENGL poweramp. Na een gig gewoon ff voelen bij het display van de GM...wordt aardig warm. Heb wel eens op dit forum gelezen dat er displays uitvielen. 1 HE vrijlaten of de GM2 op een andere positie in je rack.
    Ja dat is deze week al best vaak gezegd, dus ik denk dat ik daar de power conditioner plaats. Dan de engl preamp in het bovenste rack (komt goed uit voor het schakelen) en de GM2 naar een nieuw rack. Alleen is dat rack er nog niet en het wordt erg onpraktisch als ie eruit ligt. Maar misschien moet ik het maar doen, als het zo warm wordt.

Senior Member

Standaard

Wat ik me zo afvraag; kun je die shelf met pedalen niet aan de achterkant inbouwen? Ik vind het aan de voorkant zo lelijk. Dan bouw je hem aan de achterkant in en aan de voorkant een blindplate. Puur cosmetisch, want verder heeft het geen voordelen

Senior Member

Standaard

Daar is een mooi alternatief voor, een rackdrawer gecombineerd met switch/loop: http://www.prostage.eu/en/products/19inch/xds.html

Senior Member

Standaard

Ziet er ook cool uit, maar eigenlijk vind ik het wel wat hebben als de pedalen in zo'n laatje staan zoals bij mij. Bovendien kan ik nu snel aanpassingen maken, m'n rack staat altijd tegen de muur dus aan de achterkant zou dat niet lukken.

Aan de achterkant inbouwen is op zich best mogelijk want de kabels van en naar de GCX lopen aan de zijkant, evenals de stroom.

Senior Member

Standaard

Mijn frontrackje:
    - audient eq
    - 3x spl dyamaxx
    - Lexicon Alex (zit nog even te denken om te switchen naar een versie 2 alex of reflex), ingesteld als delay
    - <mpx is erondertussen uit, racklight boven aan alles doorgeschoven>
    - TC-m350 grote maar korte galm
    - Alesis Quadraverb, lange grote galm

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten