PRS-Custom-Artist-brazilian
De enige kleur die ik op een PRS zou willen, worden deze nog gemaakt?! En wat kost zoiets, de normale PRS prijs of is dit +5k?
![]()
PRS-Custom-Artist-brazilian
De enige kleur die ik op een PRS zou willen, worden deze nog gemaakt?! En wat kost zoiets, de normale PRS prijs of is dit +5k?
![]()
it's better to burn out than to fade away
volgens mij is dat verboden, niet alleen omdat het een belachelijk mooie gitaar is, maar als Brazilian staat voor Brazilian Rosewood dan mag hij niet meer worden ingevoerd.
Ja ik dacht al zoiets maar dan is deze gitaar toch uit de jaren 90?
USA mag het geloof ik weer wel, ik geloof dat de Santana nog tot 2007 is geleverd met Bra. Rose. headstock en fretboard.
Volgens mij is bovenstaande gitaar uit 2003:
BRAZILIAN SERIES CUSTOM 22: 2003. Custom 22, Brazilian fretboard and headstock overlay, pink heart abalone birds and signature, the word “Brazilian” is inlayed on the face of the headstock in green abalone ripple, gold/nickel hybrid hardware configuration, 10 top only. Limited run of 500 guitars all signed and numbered.
BRAZILIAN SERIES CUSTOM 24: 2003. Custom 24, Brazilian fretboard and headstock overlay, pink heart abalone birds and signature, the word “Brazilian” is inlayed on the face of the headstock in green abalone ripple, gold/nickel hybrid hardware configuration, 10 top only. Limited run of 500 guitars all signed and numbered. Click here for a picture of a Brazilian Series Custom 24.
bron: Models PRS
men mag van mij bewijzen (als natuurlijk de papieren er niet bij zitten) dat het brazilian isik heb 2 brazilian halzen op mijn lespauls, en ik ken de bron: dat zit goed. maar de douane mag 't van mij bewijzen. succes!
verder: die kleur? dat is trans charcoal, of wellicht zelfs purplemist.
klopt, de gemiddelde douanier ziet het verschil echt niet tussen de diverse types Rosewood als ze het al herkennen als Rosewood. Als je ook nog met een voor een leek onbekend/eigen merk komt zijn ze niet zo snel achterdochtig.
Maar je zal net zo'n wijsneus treffen die iets meer weet van gitaren en weet dat PRS in het verleden braz. rosewood necks heeft geleverd. Even google-en naar bijvoorbeeld serienummers en klaar ben je, ze confisqueren hem voor nader onderzoek.
Ik denk dat de douane wel van alles op de hoogte is.
Ze zijn wel van veel op de hoogte, voor een pro is het zelfs moeilijk te bewijzen dat iets gemaakt is van Brazilian Rosewood. Laat staan voor de wat meer Generalistische Douanier die ook al verstand moet hebben van dieren koralen enz....
Is blijkbaar niet altijd even moeilijk...
![]()
thuh, dat staat ook in mijn bericht hierboven
"The word “Brazilian” is inlayed on the face of the headstock in green abalone ripple"
Favorieten/bladwijzers