Kleine Update:
- Line6 g30 wireless.
- Neutrik Kabeltje
![]()
Kleine Update:
- Line6 g30 wireless.
- Neutrik Kabeltje
![]()
----
// City Of Life //
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
haha, nee, er loopt een lange kabel van de Moogerfooger naar de vibratrem.
Dus: tuner, lpb1, blackstar, rat, Moogerfooger (met expressiepedaal), vibratrem, galm, delay.
Soms heb ik liever de tremolo en vibrato tussen de Moog en de distortion, maar da's niet zo praktisch en het maakt elkaar ook weer niet zoveel.
Stiekem wil ik wel nog een volumepedaal, en het liefst nog een Moogerfooger Low Pass en/of MuRF (en cp-251), maar da's allemaal heel duur en groot.
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
Ik bedoelde vooral dat hoe de pedalen staan nu een stuk logischer is met hoe ze staan aangesloten (waarbij je van rechts naar links kijkt en dan van onder naar boven). Afgezien dus van de galm en delay die in feite 'verkeerd' staan opgesteld.
@JeroenSchaaf: kijk, nog een medestander die het begrijpt!
Een Silent jack van Neutrik aan je wireless transmitter.Ik heb de mijne volgens mij al een jaar of 2 erop zitten; vlak na dat de pluggen uitkwamen i.i.g. Nooit meer gezeik met plops bij een gitaarwissel, of dat je je amp in standby moet zetten.
![]()
Gezocht:
Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.![]()
Denk dat het er ook aan ligt in wat voor band je zit.
Ik zit in een coverband en in een begeleidingsband , en wil gewoon geen geplop horen![]()
----
// City Of Life //
Favorieten/bladwijzers