haha dan zul je idd die helm wel nodig hebben ja. 16 speakers en twee 100watt tops.
haha dan zul je idd die helm wel nodig hebben ja. 16 speakers en twee 100watt tops.
Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
Te koop: niets
Mijn collectie!
![]()
----
// City Of Life //
te lui om het semihollow en offset draadje te zoeken, en het 'look what I did to my guitar'-draadje is kwijt volgens mij, dus dan maar hier:
van de originele bedrading van de Jaguar is weinig over: ik heb de potmeters van het ritmecircuit verplaatst naar het leadcircuit, en één enkele schakelaar (minitoggle, 2-standen) geïnstalleerd. Ik kan nu dus schakelen tussen het halselement en het brugelement, geen combi tussen de twee, en volume en tone zijn geregeld met pots van 50 K Ohm. Overigens, sinds ik haar een stuk hoger heb gehangen, heb ik weer één straplock ipv tape.
De Indie: ik heb het halselement ietsje opgehoogd door aan beide kanten een stukje 0,6 mm dik plectrum tussen element en gitaar te plaatsen, daarnaast ergerde ik mij aan de aanwezigheid van beide tonecontrols en de control voor volume van het halselement. Die drie heb ik er dus uitgehaald - de volumeknop die je ziet is dus geen master. Geïnspireerd door Sigur Rós wilde ik vogels op mijn gitaar, maar inlays is een beetje duur en moeilijk enzo, dus dan maar wat op de slagplaat geplakt - kon ik gelijk de gaten verhullen.
![]()
Laatst gewijzigd door FruscianteFan; 9 april 2010 om 13:33
@ Jeroen:
Gatverdamme wat is dat allemaal nieuw en krasloos man!
Gooi eens een kat over die tolex, smijt je gitaren eens over je pedalen en maak eens wat brokken vent!
![]()
He! K*t!
Nouja dan maar zonder licht, en deuren...![]()
----
// City Of Life //
Mooi spul heb je JeroenSchaaf! Jaloers!![]()
Favorieten/bladwijzers