haha, nja, kansjes kan ik niet laten liggen, zeker niet van dit kaliber.
@thiez: nee, ik vind niks anders prettig. ik vind LP's t mooist en het tofst spelen. wellicht wel variaties op een thema, zoals de hollowbody, maar altijd wel LP.
de groene en blauwe, tja, daar zit natuurlijk weer een verhaal achter. ik wilde altijd al groen en blauw hebben, als duo. ik heb alles eigenlijk in duo's, op een sporadische enkeling na. Ik vond een prachtige body en hals in de showcase van warmoth, vorig jaar zomer, maar ik wilde een groene erbij, maar om die er bij te kopen, ging echt te ver, veel teveel boven budget. TOT ik die groene, met die zieke quilt, vond op ebay. Ik kende 'm al van het unofficialwarmoth forum. Ik mail die gozer, en hij blij, jeej, Orpheo koopt 'm over, dus redelijk betrouwbaar, te meer hij de koop nu niet via ebay hoefde te laten verlopen, scheelde 'm geld. Omdat hij me kende via dat forum, kreeg ik 30% korting... nou ja, ach, 1 piece mahonie back, solid high grade quilt top, binding, brazilian neck en toets, seth lover pups, gotoh hardware, voor all in, nog geen 900 euro. moah, kon ik niet laten schieten, en paste nog in 't budget dat ik had voor blauw+groen.
Waarom ik n groene wilde? mijn vriendin vind groen mooi :P tis haar favo kleur, en ik ben het ook mooi gaan vindenen blauw? tja, weet 't niet eens precies meer. ik weet wel dat ik 't te gek vind, en ik zou 't zo nog eens overdoen.
Ik heb dus AL mijn gibsons verkocht, op die 2 na, voor warmoth's, bolt on les pauls. Zegt imho genoeg over de kwaliteit, toch?
Favorieten/bladwijzers