Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 736 van 1260 EersteEerste ... 2366366867267347357367377387467868361236 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.351 t/m 7.360 van 12594

Discussie: Post je collectie

Senior Member

Standaard

Mooie gitaren! Hoelang heb je die RG7421 al? Komt me bekend voor! Ik had alleen geen flauw idee wat het was, ik heb em verkocht:

Standaard

Mooi ding die Tempest

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

gisteren is mijn engl special edition weer terug gekomen van reparatie, en ik vond 't een goede gelegenheid om maar weer wat foto's te trekken.

en nog wat closeups omdat deze gitaren niet mooi op de groepsfoto's willen komen...

Standaard

was dat voor mesa Orph?
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    was dat voor mesa Orph?
    mark 4

ik ga nu naar een winkel, kijken of ik mijn rivera kan ruilen tegen een andere rivera. ik ga nog niks verklappen, en het is ook niet omdat ik de chubster kwijt wil, maar als die tof klinkt, en ik er n goede prijs voor hoef te dokken, waarom niet?

Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    gisteren is mijn engl special edition weer terug gekomen van reparatie, en ik vond 't een goede gelegenheid om maar weer wat foto's te trekken.
    en nog wat closeups omdat deze gitaren niet mooi op de groepsfoto's willen komen...
    Van een collectie LP's gesproken. Van welke merken zijn die LP's? Er zitten wel een paar schoontjes tussen

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Baas Bekijk bericht
    Van een collectie LP's gesproken. Van welke merken zijn die LP's? Er zitten wel een paar schoontjes tussen
    uhm... het merendeel is warmoth zeg maar, allemaal is warmoth, behalve de wijnrode, de zwarte custom en de semihollow.

om overigens de specs op te noemen van hout, hardware en pickups, dat zou echt een urenlange bloemlezing zijn

als men vragen heeft zo van 'ey wat is dat of dat' beantwoord ik die gaarne, maar om alle info te geven, dan ben ik nog wel effe zoet

Standaard

mark 4

ik ga nu naar een winkel, kijken of ik mijn rivera kan ruilen tegen een andere rivera. ik ga nog niks verklappen, en het is ook niet omdat ik de chubster kwijt wil, maar als die tof klinkt, en ik er n goede prijs voor hoef te dokken, waarom niet?
    En dan zeggen ze dat ik vaak wissel van gear
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member

Standaard

Die oranje/rode blijft er wel uitspringen op de fotos en vind dit ook zeker wel een van de mooiste die erbij staat. Groen en blauw blijf ik beetje twijfel geval vinden voor een les paul maar het blijft een nette collectie!
    Welleens aan ander iets gedacht dan een les paul of zal dat er bij jou nooit in komen?
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

Senior Member

Standaard

mark 4

omdat je deze rivera toch heel erg tof vond??

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten