Mooie gitaren! Hoelang heb je die RG7421 al? Komt me bekend voor! Ik had alleen geen flauw idee wat het was, ik heb em verkocht:
![]()
Mooie gitaren! Hoelang heb je die RG7421 al? Komt me bekend voor! Ik had alleen geen flauw idee wat het was, ik heb em verkocht:
![]()
Mooi ding die Tempest![]()
gisteren is mijn engl special edition weer terug gekomen van reparatie, en ik vond 't een goede gelegenheid om maar weer wat foto's te trekken.
en nog wat closeups omdat deze gitaren niet mooi op de groepsfoto's willen komen...
![]()
was dat voor mesa Orph?
VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!
uhm... het merendeel is warmothzeg maar, allemaal is warmoth, behalve de wijnrode, de zwarte custom en de semihollow.
om overigens de specs op te noemen van hout, hardware en pickups, dat zou echt een urenlange bloemlezing zijn
als men vragen heeft zo van 'ey wat is dat of dat' beantwoord ik die gaarne, maar om alle info te geven, dan ben ik nog wel effe zoet![]()
Die oranje/rode blijft er wel uitspringen op de fotos en vind dit ook zeker wel een van de mooiste die erbij staat. Groen en blauw blijf ik beetje twijfel geval vinden voor een les paul maar het blijft een nette collectie!
Welleens aan ander iets gedacht dan een les paul of zal dat er bij jou nooit in komen?
Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
Te koop: niets
Favorieten/bladwijzers