Ik heb er denk ik ooit een keer over gespeeld, maar ondertussen veel te lang geleden. Veel hangt af van de amp denk ik. Kan zijn dat een recto niet slecht klinkt met g12t75, dus kan die combinatie nog wel leuk zijn!
Ik heb er denk ik ooit een keer over gespeeld, maar ondertussen veel te lang geleden. Veel hangt af van de amp denk ik. Kan zijn dat een recto niet slecht klinkt met g12t75, dus kan die combinatie nog wel leuk zijn!
Nou ja, ik vind een 412 niets overdreven aan, het is heerlijk. Wieltjes eronder en niets te klagen. Ik zou er graag nog 1 bij hebben, om echt stereo te spelen.
Als je de cab niet vaak hoeft te verplaatsen is een 412 een echte toevoeging. En alsof een 212 zoveel lichter is. Plus, die zet je niet op wielen en moet je vaak echt tillen.
Ik zag dat je de Bogner 412n iet getest had, dus vroeg me af waarom? Maar aangezien je eigenlijk uitging van 212 is dat niet heel vreemd, my bad![]()
PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband
Zojuist een deal gemaakt met een verkoper uit Leeuwarden voor een ENGL PRO 212 kast! Met Vintage 30 speakers dus! Volgens de verkoper splinternieuw en slechts eenmalig gebruikt, maar de kast is te zwaar wegens nekklachten (hernia?). Voor 400 euro kan ik 'm ophalen, dus nou moet ik een dagje vinden om daarheen te rijden. Het is een aardig tripje.
die staat echt al ontzettend lang te koop volgens mij op marktplaats. weet niet wat de reden is maar staat volgens mij al best tijdje te koop. Zit het kaartje nog aan de grill van engl?
Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
Te koop: niets
Ok, ja ik zeg niet dat het niet te vertrouwen is ofzo hoor. Maar hij staat zeker al half jaar te koop, wat redelijk lang is voor een nieuwe engl cabje voor 400 euro. Nou is het uiteraard crises in de 2e hands markt en het is in friesland wat voor de meeste niet bij de deur is dusjah.
Maar zou in ieder geval wel langsgaan en ff uitproberen. Niet zomaar op laten sturen.
Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
Te koop: niets
Adverteert ie niet onder de naam "Jeannot" o.i.d.?
Die heeft veel spullen te koop, o.a. dit mooie Brunetti-cabje.
Nee het is van ene George: klik.
Hij zou vandaag wat nieuwe foto's maken.
@Thiez: deze advertentie staat er op sinds 1 april, maar het kan natuurlijk zijn dat hij z'n ad regelmatig opnieuw plaatst (deze rubriek is toch gratis).
@johnLord: ik snap ook niet helemaal waarom mensen nieuwe dingen te koop aanbieden. Je zou toch zeggen dat je het terug kan brengen naar de winkel als het nieuw is? Maar hij klonk betrouwbaar en ik ga het cabinet sowieso ophalen. Dus dan kan ik het grondig bekijken. kGa het ook openmaken om even naar de speakers te kijken.
Wat een zooi onzinnig gelul over een stom kut cabinet op mp in dit mooie topic....
"Echte mannen spelen een Les Paul op een Marshall...."
Favorieten/bladwijzers