Ik vond de depth knop ook niet echt bruikbaar. Geeft een bijna vals effect; alsof je gitaar vals is, bedoel ik dan.
En ik had juist de Boy genomen om meer te kunnen regelen met de modulatie. Als ik opnieuw moest kiezen, zou ik dan voor de Toy gaan. Goedkoper en kleiner.![]()
-edit Oeps verkeerde topic haha
Laatst gewijzigd door ThaBluesBreaker; 1 april 2010 om 12:44
"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." - Jimi Hendrix
Ik wilde foto's maken van mijn nieuwe gitaar (klik) en toen gelijk maar even wat geschoten van mijn pedalboard. Ik heb sinds deze week een Showmaster 48 case, de boel zit nog niet vast omdat ik nog aan het finetunen ben. Ik heb het idee om er een stekkerdoos in te leggen (voor de wah, evt voor een toekomstige tuner) en een plaatje aan de achterkant te maken voor de pluggen (audio in, audio out, power in, midi in).
Maar zie hier:
![]()
@Jochem92 Ja, de memory boy klinkt ook mooi en warm, maar de Vox Wah in combinatie met mijn gitaar (fender classic player 60s strat) klinkt nogal schel. Bij feedback schelen de memory toy & memory boy maar 6 euro, en op de boy heb je net iets meer mogelijkheden. Ik ben er in ieder geval heel tevreden over![]()
Favorieten/bladwijzers