Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 499 van 1797 EersteEerste ... 3994494894974984995005015095495999991499 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.981 t/m 4.990 van 17961
    Senior Member

Standaard

De JVaugh strat is nooit in een blauwe kleur verschenen bij mijn weten, afgezien dat de halsplug ook niet klopt. Om van de zwarte pickguard en snaarklemmetje te zwijgen.

Senior Member

Standaard

http://link.marktplaats.nl/334618592 van een Muziekwinkel verwacht je beter , een door Voxhumana gebouwde Fender CS ? Dat je een strat laat bouwen ,ok , maar dat je er dit soort decals op plakt , helemaal fout.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    De JVaugh strat is nooit in een blauwe kleur verschenen bij mijn weten, afgezien dat de halsplug ook niet klopt. Om van de zwarte pickguard en snaarklemmetje te zwijgen.
    Typisch een assemblage , halsje van ebay en de rest erbij gezocht.

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

niet helemaal, topkam is vervangen voor een lsr topkam (en de slagplaat is waarschijnlijk ook vervangen) maar er bestaat een blauwe JV dus geheel onmogelijk is het niet

Laatst gewijzigd door fred dons; 30 maart 2010 om 08:25
    life sucks and then you die

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    niet helemaal, topkam is vervangen voor een lsr topkam (en de slagplaat is waarschijnlijk ook vervangen) maar er bestaat een blauwe JV dus geheel onmogelijk is het niet
    Ja, maar daphne (sonic?) maar niet in LPB. De pen plug however...

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

wat is er precies mis met de plug ?
    life sucks and then you die

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Born of Fire Bekijk bericht
    Gibson Custom 1959 Reissue Les Paul EUR 700,00

http://www.speurders.nl/overzicht/mu...-63470998.html

Hoezo vertaal computer?

" pickups zijn exacte replica van de originele "patent aangevraagd voor" pickups"

"Deze gitaar heeft een sterke aanwezigheid midrange dat er een echte grommen als hij is gekoppeld aan een buizenversterker."

"originele aluminium stopbar en ton van andere details"

"Het wordt verkocht in zeer goede staat en ziet er perfect met uitzondering van een speldenknop grote ding in de top onder de brug, en enkele lichte huiduitslag gesp op de rug."
    Ik had ff gemaild en kreeg eerst dit:

Hi,
    For the moment I am in England with some business.The shipping will be free and a return policy is included. I will tell you from the beginning that if you decide to move forward with the transaction, I will use eBay to complete the sale. We can have a deal if you are really interested to buy it. The price is correct and it's not negotiable. Please write me back to discuss only if you are interested because I am tired of people that ask questions and are not interested at all.
    Looking forward to hearing from you!

en toen dit:

Hi,
    To continue further more, I will need to know your full name & address - as soon as I have this information , I will inform eBay about your reply , they should send you further information & instructions. PLEASE READ THEM CAREFULLY AS YOU MUST FOLLOW THE EXACT STEPS DESCRIBED IN ORDER TO FINISH THE TRANSACTION.
    Because I've changed my address and eBay has my previous one recorded , I am offering to pay for all shipping & insurance fees, also, a 30 day return policy will be included.
    Looking forward to hearing from you!
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    I will inform eBay about your reply , they should send you further information & instructions
    Ik ruik scam, kan dat?

Het is alweer even geleden dat ik iet op Ebay gekocht heb, maar dit is zulke klinkklare nonsens.....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    de franse taal klinkt prachtig, vooral als een mooie jonge franse mevrouw met kleine harde t* die uit haar rode mondje laat rollen
    fb | tet

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door McVenco Bekijk bericht
    Ik ruik scam, kan dat?

Het is alweer even geleden dat ik iet op Ebay gekocht heb, maar dit is zulke klinkklare nonsens.....
    Ja hele grote onzin, maar ik ben wel benieuwd naar hun werkwijze, dus ik heb op dat laatste bericht ook nog even gereageerd.
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member

Standaard

Ook ik kreeg dezelfde mail nav de aangeboden telecaster , het was ook te mooi , een 1969 voor €400.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten