Ik heb m'n stekkerdoos met 2 schroefjes vastgezet, werkt ook prima.
![]()
Ik heb m'n stekkerdoos met 2 schroefjes vastgezet, werkt ook prima.
![]()
Bedankt! Weet ik zeker dat alles er netjes in past![]()
Dank voor de compliment van de cleanpatch ... koste me veel tijd om hem zo dicht mogelijk bij mijn 2 jc,s te krijgen.
Kijk uit met de rockbag die heb ik ook en daar past niets achter dus ook geen adapter of stekkerdoos dus dat is een beetje onhandig .. wel prima case verder...
Enige wat ik moest veranderen was dat de bas nogal snel voor clipping zorgt. Zal wel aan mn strat liggen, die heeft flink wat meer bas dan de meeste.
Yek, je hebt ze gekregen via de mail?
Komende week ga ik 4 basic (clean,crunch,higain,lead) patches maken voor m'n 2 vaste gitaren. (hum and single). Onderverdeeld in een serie van marshall invloeden en 1 met mesa.
Mesa's komen er tot nu toe makkelijker uit. Zo'n Bettencourt (extreme)(als in cynical o.a) sound wilt nog niet vlotten. (tips?)
Zekers! Bedankt. Heb ze al beluisterd, klinken goed. Is goed te horen dat je ze voor FR / live-gebruik hebt gemaakt. En veel delay! :-).
Ik mail je de mijne morgen. Die zijn ook voor live gemaakt. Op huiskamer niveau klinken ze saai (weinig hoog bijv.) maar ze komen tot hun recht op harder volume ('Fletcher Munson'). Ook top ik het hoog en laag af om ze beter in de mix laten vallen (thuis zet ik die PEQ vaak uit). Ik maak geen verschillende patches voor SC / HB, is me iets teveel werk, ook al zou het beter zijn. Ik gebruik trouwens wel de Red Wire IR's. Vooral de nieuwe Uberkab en G12m20 (Greenback) zijn geweldig.
Mesa's zijn niet echt mijn ding. De Recto New klinkt wel brutaal.
Op welke amp speelt Bettencourt?
Alexander van Engelen
Bettencourt: Soldano, Marshall, SLO. Begin wat fenders en marshalls daarna meer richting hotrodded marshall spul. (uit mn hoofd... Kenners weten het vast preciezer)
'Recente' opname: http://www.youtube.com/watch?v=nKenFINqymk
single: http://www.youtube.com/watch?v=G-HQisG2Lv8
Laatst gewijzigd door Synx; 28 maart 2010 om 11:13
Hij heeft nu een eigen Randall, weinig kans dat die al in de Axe zit:
![]()
Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.
Eerste 3 albums Extreme is vooral ADA MP1.
Favorieten/bladwijzers