Het is alweer even geleden dat ik nieuwe plaatjes heb geschoten van mijn main axedus hierbij!
![]()
Het is alweer even geleden dat ik nieuwe plaatjes heb geschoten van mijn main axedus hierbij!
![]()
Lekkerrrrr!!!!![]()
Gaaf ding Budje!
Die kan zo meedoen aan de mooiste gitaarnet-gitaar van 2010.
Vooral die laatste foto is erg mooi, heb je daar de macro-stand van je camera voor gebruikt?
Ik had hem nóg mooier gevonden met een maple toets....
Prachtig! Is die lak gewoon uit zichzelf, door leeftijd zo heerlijk gecraqueleerd of is er wat hulp aan te pas gekomen? If so: fantastisch werk.
t is een echte mishandelde, relicen is niet nodig. Ik ben de tweede eigenaar, en de bouwer/vorige eigenaar vraagt me nog altijd als ik m tegenkom of ik alweer nieuwe krassen heb gemaakt.
De gitaar heeft er ongeveer 30 jaar over gedaan om zo te worden, en heeft nog vele jaren te gaan
edit: oh ja, ze is nu een jaartje of 5 bij mij.
*glimlacht* bij de verkiezing voor 2009 kreeg mijn andere gitaar geen enkele punt. Ik denk niet dat ie wint hoor, als er ook echt fender op had gestaan dan wel (ook al zitten er behoorlijk wat fender onderdelen op)
en ze zijn bijna allemaal met de macro stand gemaakt (krijg je van die mooie vervaging op de achtergrond van)
Hij is erg mooi budje, héél erg mooi!!!
en het mooie is... Ze heeft een tweelingzusje! Iets andere configuratie, en stukken minder podium gezien maar duidelijk uit een nest! (tweelingzusje is nog bij de bouwer, en de foto is van een klein festivalletje waar we allebei speelden vorig jaar)
![]()
Prachtig die natuurlijke look![]()
"Sometimes you want to give up the guitar, you'll hate the guitar.
But if you stick with it, you're gonna be rewarded"
Jimi Hendrix
allemaal nog bedankt voor de interesse!
Hierbij een foto van haar kontje
![]()
Favorieten/bladwijzers